|

اقدام خرافی و عجیب زنِ مهدی قائدی در دبی!+ویدیو

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در ویدئویی از دستبند چشم نظر خود در دبی رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره معصومی حالا با مبلغ بالایی که قائدی از تیم عربی دریافت کرده می تواند زندگی لاکچری تری داشته باشد. او با انتشار تیکه فیلم های کوتاه از فضاهای لوکسی که در آن حضور دارند هم می خواهد به خیلی ها برساند که مهدی در حال پیشرفت است و هم می خواهد بگوید که تازه به دوران رسیده نیستند و همچی عادی است.

البته به نظر می رسد همسر مهدی قائدی به خرافات رو آورد و از جدیدترین اقدامش برای جلوگیری از جشم زخم مردم به زندگی لاکچری شان در دبی از دستبند مخصوص خود رونمایی کرد.

نقش ستاره معصومی در رفتن مهدی قائدی به امارات

افشاگری دیرهنگام مسئولان استقلال درباره دلیل رفتن مهدی به خارج از کشور سوژه رسانه ها شد : مسئولان استقلال می گویند ستاره معصومی نقش بسیار مهمی در رفتن مهدی قائدی از ایران داشته است. قایدی برخلاف آنچه که گفته می شد در استقلال می ماند و بعد از دیدار با الهلال ترانسفر می شود، اما زودتر از موعد راهی تیم الاهلی امارات شد تا اعتراض هواداران باشگاه نسبت به مدیریت باشگاه را در پی داشته باشد. با این حال، شب گذشته ناصر فریادشیران، معاون باشگاه استقلال درباره داستان مهدی قایدی در تلویزیون صحبت کرد و البته اشاره ای هم به نقش همسر او در این ماجرا کرد. «انتقال مهدی قایدی اتفاق بسیار خوبی بود و گران ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند که در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.»

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها