|

مجیدی بخواهد رشید مظاهری به استقلال بر می گردد

فرهاد مجیدی-رشید مظاهری

مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته استقلال نه تنها همراه استقلال به امارات نرفت بلکه قراردادش راهم فسخ کرد اما الان برای بازگشت به تیم رضایت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از استعفای احمد مددی از مدیرعاملی استقلال، اخباری درباره احتمال بازگشت رشید مظاهری به این تیم منتشر شد. گلری که نه تنها همراه استقلال به امارات نرفت بلکه قراردادش را هم با این تیم فسخ کرد منتهی او هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و از طرف دیگر، برای بازگشت به استقلال، به این باشگاه چراغ سبز نشان داده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اینکه مظاهری در لیگ بیست و یکم هم لباس استقلال را خواهد پوشید یا نه، سوالی است که محمد مومنی عضو جدید هیات مدیره استقلال، در بخشی از گفت و گویش با سایت طرفداری به آن پاسخ داده و گفته است:" مظاهری در لیست ما هست و ما بازیکنان با کیفیت باشگاه را می خواهیم. البته به شرطی که آقای مجیدی روی او نظر مساعد داشته باشد قراردادش تمدید می‌شود."

حالا باید دید مجیدی با بازگشت مظاهری موافقت خواهد کرد یا نه. او به جز حسین حسینی، علیرضا رضایی را هم دارد و هنوز معلوم نیست با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته درباره مظاهری افتاده، چه تصمیمی درباره این دروازه‌بان خواهد گرفت و آیا او را به تمرینات تیمش اضافه خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها