|

بدشانسی لژیونر ملی پوش ایران برای اولین گل فصل

علیرضا جهانبخش

در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ اردیویزی هلند، فاینورد در حضور ۶۷ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود علیرضا جهانبخش مقابل نایمخن به تساوی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ اردیویزی هلند، تیم فوتبال در حالی که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب در استادیوم دِ کویپ روتردام به مصاف نایمخن رده دهمی رفت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال فاینورد پس از کسب دو پیروزی متوالی در لیگ اردیویزی، در دیدار مقابل نایمخن نیز به روند خوب خود در این فصل ادامه داد و توانست در دیداری که هشت گل در آن رد و بدل شد، به پیروزی خانگی دست پیدا کند. یاران جهانبخش تا دقیقه ۸۰ این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ از نایمخن عقب بودند، اما پس از آن سه گل توسط گاس تیل (۲ بار) و دِسرس که جانشین جهانبخش شده بود، توانستند به برتری ۵ بر ۳ برسند و به روند خوب خود ادامه دهند.

تیم فاینورد هلند که یک مسابقه معوقه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویزی دارد، در پنج دیدار قبل چهار پیروزی و یک شکست داشت که پنجمین برد فصل را مقابل نایمخن تجربه کرد تا ۱۵ امتیازی شود و به رتبه سوم جدول صعود کند و به یک امتیازی ویلم رده دومی برسد.

علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دیدار هفته قبل یک گل مردود به ثمر رساند و روی دو گل تاثیرگذاری داشت، در جریان دیدار با نایمخن و تیم سابق خود نتوانست در گلزنی یا ساخت گل موثر باشد و ضربه ایستگاهی خطرناک او در دقیقه ۴۳ نیز به شکل خطرناکی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها