|

پایان روشن یک دوران تاریک؛ مددی با یک کار خوب رفت!

مصطفی آجورلو-احمد مددی

مددی با رفتنش هواداران استقلال را خوشحال کرد اما از رفتن او مهم تر پایان روشن یک دوران تاریک در استقلال بود.

لینک کوتاه کپی شد

احمد مددی امروز ساختمان باشگاه استقلال را ترک کرد تا دوران مدیریت او به پایان خود برسد. دورانی تاریک که با انتقادات بسیار زیادی چه از سوی رسانه ها، چه هواداران و چه حتی بازیکنان همراه شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از طرفداری، احمد مددی با حضور در ساختمان باشگاه استقلال به شکلی دوستانه مراسم تودیع و معارفه را برگزار و جای خود را به مصطفی آجورلو داد. احمد مددی در آذر 1399 به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد. انتخابی که از همان روز اول جای بحث داشت. تعارف را کنار بگذاریم می شود گفت این انتخاب یک اشتباه بزرگ بود. اشتباهی که هرچند جبران ناپذیر بود و زمان زیادی را از استقلال گرفت اما در هرحال پایان یافت. اتفاقی که باید زودتر شاهدش بودیم با چند ماه تاخیر رخ داد.

رسانه طرفداری انتقادات زیادی از احمد مددی و عملکردش داشت و بارها با این مدیر استقلال دچار مشکل شد. یکی از مشکلات اصلی طرفداری با احمد مددی این بود که مدیرعامل استقلال کار رسانه ای باشگاه را به افرادی سپرده بود که هر سوالی را با تهدید به شکایت پاسخ می دادند. حتی رسانه رسمی باشگاه استقلال در دوران احمد مددی بارها به رسانه اهانت کرد. تیمی که اکثر مواقع پاسخگو نبود.

تمام این موارد، انتقادها و دلخوری ما از احمد مددی به جای خود اما اینها باعث نمی شود کار خوب امروز او را نادیده بگیریم.

احمد مددی در باشگاه استقلال حاضر شد، مراسم تودیع و معارفه برگزار کرد و در فضای دوستانه دفتر مدیریت باشگاه استقلال را به مصطفی آجورلو، مدیر جدید آبی ها تحویل داد. امیدواریم چنین فرهنگی در فوتبال ما باب شود. حداقل در باشگاه های پرطرفدار دولتی کمتر سراغ داریم که مدیریت قبلی در فضایی دوستانه و با برگزاری تودیع و معارفه، دفترش را به مدیرعامل جدید تحویل بدهد. امیدواریم پس از این تمام تودیع و معارفه ها در فوتبال ما به همین شکل برگزار شود. وقتی مدیری کنار می رود، با برگزاری مراسم و خوشامدگویی به مدیر جدید از باشگاه خداحافظی کند.

رسانه طرفداری برای احمد مددی در ادامه مسیر و سمتی که بعد از این خواهد داشت آرزوی موفقیت می کند اما همچنان دلخوری ما به دلیل نقد گریزی و منتقد ستیزی اش کماکان پابرجاست. کار خوب امروز او قابل تحسین است. او بدون قهر و با خوشامد به مدیر جانشین خود، از استقلال رفت تا شاید این فرهنگ در فوتبال ما فراگیر شود و میز و صندلی مان را با روی خوش به مدیر بعدی بدهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها