|

نامداری: تجربه و سابقه آجورلو به استقلال کمک می‌کند

اشکان نامداری

اشکان نامداری پیشکسوت استقلال گفت:خیلی از آدم‌هایی که فکر می‌کردیم برای استقلال کاری می‌کنند به باشگاه آمدند؛ اما اتفاق خاصی نیفتاد.

لینک کوتاه کپی شد

اشکان نامداری در خصوص انتخاب تیم جدیدش در فصل لیگ بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: چند پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام؛ اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ام. باید ببینم در روز‌های آینده شرایط چطور پیش می‌رود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، وی در مورد انتخاب مدیرعامل جدید استقلال تصریح کرد: مصطفی آجورلو را از زمان باشگاه فتح می‌شناسم. وی آدم بسیار خوبی است. تجربه و سابقه آجورلو به استقلال کمک می‌کند. خیلی از آدم‌هایی که فکر می‌کردیم برای استقلال کاری می‌کنند به باشگاه آمدند؛ اما اتفاق خاصی نیفتاد. ببینیم در دوران آجورلو برای استقلال چه اتفاقی می‌افتد؟

پیشکسوت تیم استقلال پیرامون آخرین وضعیت همکاری مهدی پاشازاده با باشگاه استقلال، گفت: اینکه در مورد ادامه همکاری پاشازاده چه تصمیمی گرفته می‌شود اطلاعی ندارم و به عهده مدیرعامل تیم است. ممکن است حفظ یا برکنار شوند در هر حال به تصمیم آجورلو احترام می‌گذارم. اما در مورد پست معاون ورزشی باشگاه استقلال معقتدم این پست باید حفظ شود چرا که به استقلال کمک خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها