|

داداش‌زاده: همه باید برای موفقیت پرسپولیس در آسیا تلاش کنند

بهزاد داداش‌زاده

بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط هافبک و دروازه خوب است. اما در خط حمله مشکل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

بهزاد داداش‌زاده در رابطه با شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همه کشورهای آسیایی به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که پرسپولیس بهترین تیم این قاره است. تیم الهلال یک رقیب سنتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. این تیم همیشه از پرسپولیس حساب برده است. تیم گل‌محمدی از لحاظ بازیکن شرایط آرمانی و خوبی دارد. اگر مشکل مالی و حواشی پیش نیاید می‌توانند از صدر الهلال عبور کنند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، وی در ادامه گفت: عرب‌ها همیشه بهترین امکانات را برای فوتبالشان فراهم می‌کنند و اکنون هم بهترین‌ها را جذب کردند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. اما ثبات سرمربی و تصمیم‌گیری‌های مدیرانشان همیشه به آنها آسیب زده است. استقلال اشتباهات فردی زیادی داشته و اگر این خطاها را نمی‌کرد می‌توانست مقابل الهلال پیروز شود. ما نیز باید کم اشتباه حاضر شویم تا بتوانیم این تیم ر ا شکست دهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس در خط هافبک و دروازه خوب است. اما در خط حمله مشکل دارد. ما یک گلزن شش‌دانگ کم داریم. هرچند آل کثیر، امیری و عبدی هستند، اما باز هم نیاز به یک فوروارد خوب است.

داداش‌زاده در رابطه با خریدهای جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: با یک بازی عیار خریدهای جدید مشخص نمی‌شود. اگر بچه‌ها پخته‌تر شوند روز به روز هم بهتر خواهند شد. به شرط اینکه مشکلات مالی و مدیریتی وجود نداشته باشد. پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و همه باید برای موفقیتش تلاش کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها