|

انشاءالله آجرلو راه مددی را طی نکند

امیررضا واعظی آشتیانی

واعظی انتخاب آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال را به فال نیک گرفته اما توصیه‌های مهمی هم به او دارد.

لینک کوتاه کپی شد

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال و معاون سابق سازمان تربیت بدنی، یکی از افرادی است که همواره دغدغه مدیریت کارآمد در فوتبال را داشته و به همین دلیل در سالیان اخیر از منتقدان وضع موجود در باشگاه استقلال بوده است. آشتیانی انتخاب مصطفی آجرلو را به فال نیک گرفته اما توصیه‌های مهمی هم به مدیرعامل جدید آبی‌ها دارد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از اقتصاد آنلاین، به شخصه امیدوار هستم آجرلو در این سمت موفق باشد. او با شرایط فوتبال آشنایی دارند و نکته مهم این است که  ایشان با شناخت وضع موجود استقلال، این عنوان را پذیرفته‌اند و امیدوارم مشکلات را حل کنند تا دل علاقه‌مندان به این تیم شاد شود و آنها آرامش روحی پیدا کنند چرا که چندین سال است که استقلال اسیر تنش‌های رنگی شده و طرفداران این تیم آرامشی تجربه نکرده‌اند.

کار کردن در باشگاه بزرگی مثل استقلال قطعا پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد ولی واقعیت این است که مشکلات مهم استقلال از اوایل دهه ۹۰ شروع شد. استقلالی که با ۱۸ نفر اداره می‌شد، حالا چیزی در حدود ۶۰ کارمند دارد. شاید کمتر کسی به این موضوع بپردازد اما این هزینه‌ها برای باشگاه کاملا سر بار است. از آن زمانی که ما در باشگاه بودیم، چه اتفاقاتی رخ داده که تعداد کارمندان و حقوق بگیران استقلال تا این اندازه زیاد شده است؟

احتمالا هرکدام از آقایان که وارد باشگاه شدند، چندین نفر را با خود به مجموعه اضافه کردند و یا برای استخدام افراد جدید اسیر خرده فرمایش‌های برخی از دوستان نزدیک خود شده‌اند.

درباره قرارداد ۳ ساله مجیدی، تحلیلی درباره چرایی این ماجرا ندارم چرا که این بحث‌ها بیشتر جنبه فنی دارد و باید دید در باشگاه چه اتفاقاتی رخ داده اما اگر بنا باشد که انتصابی بر مبنای پایگاه اجتماعی افراد صورت بگیرد، در آینده قطعا چالشی مشکل آفرین به وجود خواهد آمد. امیدوارم ملاک تصمیمات، محبوبیت مربی‌ها نباشد. اگر قرارداد سه ساله بسته شده باشد، باید ابتدا به تصویب هیات مدیره برسد.

در خصوص صحبت‌های اخیر مددی که ادعا کرده اگر می‌دانست استقلال تا این اندازه مشکل دارد، مدیرعامل نمی‌شد فقط باید گفت مگر چنین چیزی شدنی است؟ ایشان که قبل از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب بشود، عضو هیات مدیره بود یعنی در آن مدت نمی‌دانست در باشگاه چه خبر است؟ به نظر من اینها همگی عذر بدتر از گناه است و اصلا درست نیست. انشاالله آقای آجرلو به این مرحله نرسند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها