|

طعنه آجرلو به مددی؛ تمام فکر و ذکر ما وحدت است

مصطفی آجرلو و احمد مددی

آجورلو علاوه بر تمدید قرارداد فرهاد در مصاحبه به عنوان مدیرعامل استقلال اعلام کرد قصد ندارد رابطه‌ای شبیه مددی با کادر فنی داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل تازه استقلال پس از حاشیه‌های زیاد، سرانجام انتخاب شد و مصطفی آجورلو قرار است نفر اول باشگاه استقلال باشد. مدیرعاملی که در کارنامه او، تجربه موفق پاس و ناکامی استیل آذین دیده می‌شود. آجورلو استقلال را در شرایط عجیبی تحویل گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، انتظار قهرمانی استقلال در لیگ برتر به 9 سال می‌رسد، آن‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و رابطه بد مدیرعامل و کادر فنی، حاشیه همیشگی استقلال به حساب می‌آید. مدیرعامل تازه استقلال در بدو ورود، تصمیماتی گرفته که به نظر می‌رسد همگی به نفع فرهاد مجیدی، سرمربی فعلی باشگاه هستند.

آجورلو علاوه بر تمدید قرارداد فرهاد مجیدی و انتخاب فرزاد مجیدی به عنوان مربی، در مصاحبه به عنوان مدیرعامل استقلال هم اعلام کرد قصد ندارد رابطه‌ای شبیه مددی با کادر فنی داشته باشد. او از مجیدی حمایت کرده و سرمربی تیمش را، بهترین گزینه برای هدایت باشگاه می‌داند؛ «مدیریت باشگاه عوض شده و نقطه نظرات هم نسبت به قبل متفاوت است. تمام فکر و ذکر ما ابقای فرهاد مجیدی و ایجاد وحدت بین هواداران است.

انشاالله بتوانیم با همکاری یکدیگر مشکلات و معضلات را حل کنیم و اگر مشکلی هست با خرد جمعی برطرف شود تا رضایتمندی هواداران به دست بیاید». با این شرایط، فرهاد مجیدی را می‌توان برنده اصلی تغییرات مدیریتی استقلال دانست. او حالا به جای نگرانی بابت کنار گذاشته شدن از استقلال، می‌تواند برای آینده‌ای طولانی در باشگاه محبوبش، برنامه‌ریزی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • روح لله ارسالی در

    اقاى آجرلو بامجىدى به هیچ جانمىرسىم ازامروز مجىدى دنبال بهانه‌ای جدید براى نتىجه نگرفتن تىم است بهانه هاى مثل زمىن چمن توپ شام ناهار

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی