|

رفت و برگشت های ادامه دار فراز؛ کمالوند اینبار با نفت مسجد سلیمان برگشت

فراز کمالوند

کمالوند یک سال دور ایران را چرخید و برای فصل جدید، دوباره به جنوب کشور و این بار نفت مسجدسلیمان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

 قرار نیست لیگ بیست و یکم بدون حضور فراز کمالوند شروع شود‎. او حالا قرار است فصل را روی نیمکت نفت مسجدسلیمان استارت بزند. در حالی که تنها 48 ساعت بعد از اتمام لیگ قبلی به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شده بود. کمالوند در کمتر از یک سال گذشته‌ به همه جای ایران سر زده و روی نیمکت تیمهای زیادی نشسته ولی گویا سرنوشت او کار کردن در جنوب ایران است، چون فعلا مسیری که از بوشهر استارت خورده بود به مسجدسلیمان ختم شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، کمالوند فصل قبل را روی نیمکت شاهین استارت زد ولی جذابیت لیگ قهرمانان و حضور در استقلال، به قدری بود که او را به تهران بکشاند حتی اگر دیگر سرمربی نباشد. او به تهران آمد و به عنوان مدیر فنی فرهاد مجیدی با آبی‌ها راهی عربستان شد تا کمک مربی استقلال در لیگ قهرمانان باشد.

نتایج خوب استقلال و صدرنشینی در گروه مرگ تا حدود زیادی به نام او نوشته شد تا سایپا، برای رهایی از سقوط به کمالوند رای اعتماد بدهد. او برای انجام عملیات غیرممکن راهی سایپا شد ولی تنها یک برد روی نیمکت این تیم به دست آورد. برابر فولاد و نکونام. کمالوند پیش از رسیدن به پایان فصل و یک هفته بعد از بازی تاریخی سایپا و پیکان استعفا داد.

او تا پایان فصل روی نیمکت تیمی ننشست و با باشگاهی توافق نکرد ولی درست 2 روز پس از پایان فصل به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شد. تیمی که خودش یک دهه قبل به لیگ برتر آورده بود. مصاحبه‌های رنگارنگ و وعده عجیب قهرمان کردن تراکتور در دو فصل بعد اما دیگر رنگی نداشت. درگیری لفظی با اکبر ایمانی و افشای فایل صوتی جلسه خصوصی با این بازیکن در نهایت راهی برای کمالوند باقی نگذاشت. او از سرمربیگری تراکتور هم مانند سایپا استعفا داد.

حالا او و نفت مسجدسلیمان به هم رسیده‌اند. نفت هم پس همکاری نافرجام با محمود فکری و سیروس پورموسوی در نهایت به کمالوند رسیده است. فعلا کمالوند یکی از 16 سرمربی لیگ بیست و یکم محسوب می‌شود ولی تا شروع این بازی‌ها، هنوز 25 روز مانده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها