|

شایعات درباره پرسپولیس درست است؟

شایعاتی که خبر از بازگشت ستاره‌های پرسپولیس به تیم می‌دهند چندان بی اساس نیست.

لینک کوتاه کپی شد
2

شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به شایعات درباره بازگشت بازیکنان قدیمی به این تیم قوت بیشتری می‌بخشد. پرسپولیس در بازی مقابل الهلال نشان داد در همان پست‌هایی که شایعه شده چشم انتظار بازگشت بازیکنان قدیمی اش است، مشکل دارد.

شایعه بازگشت احمد نوراللهی و صادق محرمی به پرسپولیس در چند هفته اخیر داغ شده است؛ اگرچه با توجه به قراردادی که این دو بازیکن با تیم‌های الاهلی امارات و دیناموزاگرب کراوسی دارند به نظر می‌رسد انتقالشان به پرسپولیس دشوار باشد، ولی از حالا می‌شود حدس زد که شایعات درباره بازگشت این دو نفر کاملا درست است. به عبارت دیگر، یحیی گل محمدی قاعدتا با علم به این مورد که تیمش در سمت راست دفاعی و میانه زمین مشکل دارد، در تلاش برای بازگرداندن بازیکنانش است.

دست بر قضا هم احمد نوراللهی و هم صادق محرمی شرایط خوبی در باشگاه‌های مربوطه ندارند و ادعا شده که احتمال بازگشت هر دوی آن‌ها در نیم فصل به پرسپولیس وجود دارد. در دیدار با الهلال، ضعف مفرط پرسپولیسی‌ها در سمت خط راست دفاعی خودنمایی کرد. از آن گذشته خالی بودن میانه میدان در غیاب نوراللهی هم موضوعی نبود که به سادگی از کنارش عبور شود.

با اتفاقاتی که در بازی با الهلال رخ داده، دست کم، هواداران پرسپولیس امیدوارند شایعات به راه افتاده درست باشد و این ۲ بازیکن تا چندماه دیگر به پرسپولیس برگردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها