|

ایرانی‌ها در انتظار هنرنمایی طارمی مقابل لیورپول

 لیگ قهرمانان اروپا

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود، در این میان بازی پورتو – لیورپول، به دلیل حضور طارمی جذابیت خاصی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب (سه شنبه) آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی‌ها پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی خواهد بود، یاران مهدی طارمی در پورتو پذیرای لیورپول خواهند بود و آث میلان هم در سن سیرو به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

پورتو – لیورپول ساعت ۲۲:۳۰ ورزشگاه دراگائو

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در میان بازی‌های امشب دیدار پورتو – لیورپول از گروه B، به دلیل حضور مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خط حمله تیم پرتغالی برای ما ایرانی‌ها اهمیت و جذابیت خاصی دارد.

مهدی طارمی6

طارمی این روز‌ها یکی از برترین بازیکنان لیگ پرتغال و ستاره بی چون و چرای پورتو است که با گل‌ها و پاس گل‌های خود در ترکیب اژدهایان می‌درخشد.

طارمی، بهترین لژیونر آسیایی هفته گذشته، در دیدار هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در تساوی بدون گل پورتو برابر اتلتیکو مادرید موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند، اما داور گل او را مردود اعلام کرد. حالا او امیدوار است بتواند یک بار دیگر در لیگ قهرمانان بدرخشد و این بار برابر شاگردان یورگن کلوپ گلزنی کند. لیورپول با پیروزی برابر میلان تنها تیم سه امتیازی هفته اول گروه دوم است که به صدر جدول تکیه زده است.

آمار و ارقام

تعداد دفعات رویارویی ۲ تیم در رقابت‌های اروپا: ۸ بار (از جمله ۶ دیدار در لیگ قهرمانان اروپا)

تعداد برد پورتو: صفر

تعداد برد لیورپول: ۵

تعداد تساوی: ۳

پورتو که تاکنون ۸ بار در رقابت‌های اروپایی برابر لیورپول به میدان رفته به دنبال اولین برد خود است. این پنجمین باری است که لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان برابر پورتو به میدان می‌رود. سرخ پوشان در ۴ بازی پیشین ۳ پیروزی، ۱۱ گل زده و سه کلین شیت داشته اند. پورتو در ۴ بازی خود برابر تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان فقط یک گل زده است. حاصل این چهار بازی سه شکست و یک تساوی برای تیم پرتغالی بوده است.

پورتو

پورتو در سه بازی اخیر خود در ورزشگاه "استادیو دراگائو" در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگه داشته است. از فصل ۲۰۰۴ -۲۰۰۳ این بیشترین‌ترین تعداد کلین شیت آن‌ها بوده است. لیورپول در ۵ بازی اخیر خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکستی نداشته و به ۴ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. آن‌ها در این ۴ پیروزی ۳ کلین شیت داشتند. آخرین شکست خارج از خانه لیورپول در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۹ برابر ناپولی برمی گردد.

پاری سن ژرمن - منچستر سیتی

در یکی دیگر از دیدار‌های همزمانی که از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، تیم فوتبال پاری سن ژرمن با هدایت پوچتینو در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم منچستر سیتی خواهد بود. پاریسی‌ها در بازی هفته اول در خانه کلوب بروژ بلژیک با تمام ستارگان خود از جمله مسی، نیمار و امباپه با نتیجه یک بر یک متوقف شدند و حالا به دنبال آن هستند که امتیاز کامل این دیدار خانگی را از آن خود کنند. منچستر سیتی در اولین بازی مرحله گروهی در ورزشگاه اتحاد موفق شد تیم لایپزیگ را با نتیجه پرگل ۶ بر ۳ شکست بدهد و فعلاً در صدر جدول قرار دارد.

پاری سن ژرمن - منچستر سیتی

آمار و ارقام

تعداد دفعات رویارویی ۲ تیم در لیگ قهرمانان: ۵ بار

تعداد برد پاری سن ژرمن: صفر

تعداد برد منچستر سیتی:۳

تعداد تساوی: ۲

پاریسی‌ها امیدوارند که در ششمین رویارویی خود با شاگردان پپ گواردیولا بتوانند با کمک لیونل مسی برای اولین بار این تیم را شکست دهند. پاری سن ژرمن در تمام چهار دیدار خود با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان دروازه اش باز شده است. پاری سن ژرمن در ۵ بازی آخر خود برابر تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان چهار شکست و یک پیروزی داشته است. در واقع این تیم فرانسوی در هر سه دیدار اخیرکه میزبان تیم‌های انگلیسی بوده شکست خورده است.

پاری سن ژرمن در ۴ بازی اخیرش در لیگ قهرمانان نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و حاصل این بازی‌ها یک تساوی و ۳ شکست بوده است. منچسترسیتی در ۱۰ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده و حاصل این بازی‌ها ۸ پیروزی و ۲ تساوی بوده است. این تیم از دسامبر سال ۲۰۱۷ در خارج از انگلیس شکست نخورده است.

پاری سن ژرمن

میلان - اتلتیکو مادرید؛ ۲۲:۳۰ ورزشگاه سن سیرو

تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید خواهد بود. میلانی‌ها در بازی اول مقابل لیورپول با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند و حالا بدون امتیاز در انتهای جدول گروه B قرار دارند. اتلتیکو مادرید نیز هفته اول نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و در خانه مقابل تیم پورتو متوقف شد و حالا در رتبه دوم گروه جای گرفته است.

آمار و ارقام

۲ تیم در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ در مرحله یک هشتم نهایی با هم بازی کردند که تیم میلان در هر ۲ بازی رفت و برگشت مغلوب و حذف شد. این پنجمین بازی خارج از خانه اتلتیکو مادرید برابر تیم‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا با هدایت دی‌گو سیمئونه است. حاصل این بازی‌ها ۲ تساوی و ۲ شکست بوده است. آث میلان در ۱۷ بازی اخیر خود مقابل تیم‌های اسپانیایی در رقابت‌های اروپایی فقط یک پیروزی داشته، ۹ بار شکست خورده و ۷ بار به تساوی دست یافته است. این تیم پس از پیروزی مقابل بارسا در سال ۲۰۱۳، در ۷ بازی نتوانسته تیم‌های اسپانیا را ببرد. آث میلان در ۱۰ بازی اخیر خانگی خود در رقابت‌های اروپایی فقط یک بار کلین شیت داشته است.

برنامه سایر بازی‌های شب اول هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا:

شاختار دونتسک – اینترمیلان: ۲۰ و ۱۵ دقیقه ورزشگاه المپیسکی

آژاکس آمستردام- بشیکتاش ترکیه: ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه ورزشگاه آمستردام آرنا

رئال مادرید - شریف مولداوی: ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

بورسیا دورتموند- اسپورتینگ: ۲۲ و ۳۰ دقیقه ورزشگاه وستفالن

لایپزیگ آلمان - کلوب بروژ بلژیک: ۲۲ و ۳۰ دقیقه ورزشگاه ردبول آرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها