|

نقل و انتقالات استقلال دوباره کلید خورد

استقلال

نقل و انتقالات استقلال برای لیگ بیست و یکم هنوز به پایان نرسیده و ظاهرا گزینه های اسم و رسم دار در حال اضافه شدن به لیست خرید فرهاد هستند.

لینک کوتاه کپی شد

اگر چه به نظر می رسید نقل و انتقالات استقلال برای لیگ بیست و یکم به پایان رسیده است اما ظاهرا اکنون گزینه های اسم و رسم دار در حال اضافه شدن به لیست خرید فرهاد مجیدی هستند.

به گزارش«شایانیوز»، استقلال در شرایطی که سرمربی و مدیریت هماهنگی چندانی با هم نداشتند، نقل و انتقالات خود را پشت سر گذاشت و در این میان امین قاسمی نژاد جنجالی ترین خرید این تیم بود.

انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال را نمی توان یک بمب نقل و انتقالاتی به حساب آورد و بیشتر جنجالی شدن این موضوع بر سر این بود که پرسپولیس نیز روی خرید این بازیکن نظر داشت و انتقال او به استقلال بیشتر یک برد نقل و انتقالاتی در برابر رقیب بود.

اما با روی کار آمدن مدیریت جدید ظاهرا دور جدید نقل و انتقالات استقلال نیز کلید خورده است. در شرایطی که رشید مظاهری به استقلال بر نخواهد گشت و هنوز وضعیت فرشید اسماعیلی هم مشخص نیست، ۲ بازیکن در لیست خرید استقلال قرار گرفته اند که می توانند بمب های نقل و انتقالاتی باشند.

کی روش استنلی که که تا همین یکی دو هفته پیش گزینه جدی پرسپولیس بود حالا مذاکرات را با استقلال شروع کرده است. هوش کی روش استنلی در گلزنی و سن و سال او می تواند او را به یکی از نفرات ترکیب ثابت استقلال در صورت نهایی شدن انتقال تبدیل کند. از سوی دیگر مذاکرات برای بازگشت روزبه چشمی به استقلال هم آغاز شده است. بازگشت چشمی باتجربه می تواند یک بار دیگر نبض خط دفاع استقلال را به دست او بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها