|

عبدیان: اختلاف زیادی میان "حامی مالی " و باشگاه استقلال وجود داشت

مهدی عبدیان

مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد حواشی به وجود آمده در این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حواشی به جود آمده در این باشگاه گفت: اختلاف زیادی بین‌ حامی مالی و استقلال بود.‌حامی مالی می‌گوید ۹۰ میلیارد تومان پرداختی داشته، اما باشگاه رقم پرداختی این کارگزار را کمتر از ۷۰ میلیارد اعلام کرده است. استقلال نهاد امنیتی نیست و نباید خیلی مسائل در آن منتشر شود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رقم‌های زیادی در استقلال جا به جا و پول‌های فراوانی خورده شد. نمی‌خواهم به کسی تحمتی بزنم، اما شفاف سازی صورت نمی‌گیرد.‌ حامی مالی بعد از هر برد، رقم‌های ناچیزی را برای تمامی اعضای کادر فنی پرداخت می‌کرد. باید در خصوص اسپانسر فعلی استقلال، شفاف سازی صورت گیرد. از مدیر عامل جدید استقلال خواهش می‌کنم که گزارش مالی فصل گذشته را انتشار دهد.

او ادامه داد: به آجرلو برای انتخاب شدن به عنوان مدیر عامل استقلال تبریک می‌گویم. او انسان شریف و مهربانی است. امیدوارم هیئت مدیره جدید استقلال، موفق باشند و روز‌های خوبی را در این تیم سپری کنند. دلیل اینکه امثال من از باشگاه رفتند را بعضی‌ها بهتر می‌دانند. اگر بعضی ها بخواهند حرفی بزنند، با اسناد و مدارک به سراغشان خواهم آمد. با استعفای آصفی موافقت نشد، اما خودش به دلیل فشار و کارشکنی‌های فراوان، رفت. به هیچ وجه نمی‌شد در استقلال کار کرد.

۵ گزینه برای مدیر عاملی استقلال به وزارت ورزش پیشنهاد دادیم، اما آن‌ها نپذیرفتند. مددی بدون هماهنگی با ما، مدیر آکادمی باشگاه را انتخاب کرد. قرار بود کمیته فنی برای انتخاب آکادمی صورت گیرد. چند پیشکسوت هم در این جلسه حضور داشتند که با هماهنگی آن ها، مدیر آکادمی انتخاب شود. از زمان حضور سعادتمند، قرار بود که مسئول نقل و انتقالات استقلال را بر عهده بگیرم. اگر ما حرفی نزدیم، به خاطر این بود که تیم در آن زمان به حاشیه نرود.

با نادری ۳ ساله توافق کردیم، اما قراردادش یک ساله امضا شد

عبدیان در مورد قرارداد محمد نادری اظهار کرد: من با مهدی پور و نادری مذاکره کردم. با نادری ۳ ساله توافق کردیم، اما قراردادش یک ساله امضا شد زمانی که او با ما صحبت کرد، مدیر برنامه‌ای نداشت. تمامی مذاکراتم با نادری را هیات مدیره خبر داشت. مددی گفت من نمی‌‌گزارم این قرارداد امضا شود، چون بدون هماهنگی با من انجام شده است. اختلافی بین من و مددی به وجود آمد که در نهایت باعث شد نادری از استقلال جدا و  قراردادش یک ساله شود. قرارداد نادری در دفترم امضا و ثبت شد. ۸۰ درصد جلسات هیات مدیره در ساختمان باشگاه انجام نمی‌شد.

دلیل این موضوع هم این بود که خبرنگاری نباشد تا خبر‌های کذب را نشر دهد و رسانه‌ای کند. در باشگاه کسی بود که به کانال‌های استقلال پول می‌داد تا هر خبری را منتشر کنند. رقم قرارداد نادری برای ۳ فصل، ۲۰۰ هزار یورو بود. نادری مردانگی کرد و پای قراردادش ایستاد. او پسر خوبی است و از لحاظ فنی، کیفیت بالایی دارد. فکر می‌کنم هواداران استقلال هم با نظر من، موافق باشند. بازیکن بزرگی را از دست دادیم.

او در مورد شرایط میلیچ در استقلال گفت: میلیچ می‌تواند حدود ۴۵۰ هزار دلار از استقلال بگیرد. چون پول او را ندادند، باشگاه استقلال مجبور است این رقم را پرداخت کند. میلیچ بر علیه مددی مصاحبه کرد و او گفت که دیگر جایی در باشگاه نخواهد داشت. مجیدی میلیچ را می‌خواست و خواستار جذب مجدد او بود.مجیدی از لحاظ فنی، در سطح بالایی قرار داشت. می‌خواستیم میلیچ را حفظ کنیم، اما سر مالیات، نتوانستیم او را نگه داریم.  باشگاه استقلال مجبور است تمامی حق و حقوق میلیچ را پرداخت کند تا جریمه نشود.

او در پایان گفت: به سلطانی فر گفتم جای سمیعی و مددی را عوض کنید تا مشخص شود چقدر برای استقلال وقت می‌گذارید و چقدر برای پرسپولیس، اما این کار صورت نگرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها