|

خبر های برزخی برای یحیی از تیم الهلال!

الهلال

الهلال که با بحران مصدومیت بازیکنانش در روزهای گذشته مواجه شده بود در آستانه هفته هفتم لیگ عربستان شاهد بهبود شرایط نفرات مصدومش است.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته سلمان فرج کاپیتان و هافبک میانی الهلال که در بازی مقابل استقلال تهران مصدوم شده بود به تمرینات آبی‌پوشان بازگشت و در صورت موافقت کادر پزشکی مشکلی برای همراهی الهلال در بازی‌های پیش روی نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، سالم الدوساری مهاجم گلزن الهلا‌ل هم بعد از تزریق پلاسما تمرینات آب درمانی را آغاز کرده و در انتظار اعلام نتایج تست‌های پزشکی جهت بازگشت به تمرینات است. در صورت موافقت تیم پزشکی الهلال الدوساری هم می‌تواند به زودی تمرینات انفرادی خودش را آغاز کند.

همچنین علی البلیهی مدافع الهلال هم برنامه‌های ریکاوری خودش را دنبال می‌کند تا بتواند به تمرینات این تیم بازگردد. مصدومیت محمد البریک نیز احتمالا طی روزهای آتی بهبود خواهد یافت.

آندری کاریلو هافبک پرویی الهلا‌ل هم همچنان به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم غایب است با این وجود برای حضور در اردوی تیم ملی پرو دعوت شده ، هرچند نام کاریلو در بین بازیکنان خارجی الهلال در لیگ قهرمانان ثبت نشده و این بازیکن در هر شرایطی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی حضور نخواهد داشت.

عبدالله عطیف دیگر بازیکنان مصدوم الهلا‌ل است که شانسی برای حضور در مسابقه مقابل پرسپولیس در مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی نخواهند داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها