|

گل‌محمدی: سرم به کار خودم گرم است؛ از هیئت مدیره خبر ندارم!

یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید تداخل اردوی تیم ملی با تمرینات آماده‌سازی این تیم، کار را برای سرخ‌ها سخت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم پرسپولیس در مجموعه ورزشی شهیدکاظمی اظهار داشت: بازیکنان در تمرینات شرایط خوبی دارند و با انگیزه بالا روز به روز پیشرفت می‌کنند. آنها از لحاظ بدنی خوب هستند و احتیاج به بازی‌های تدارکاتی بیشتر داریم. با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده، مشکل ما نبودن در شرایط مسابقه است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، وی ادامه داد: هم استقلال تاجیکستان که با آن روبه‌رو شدیم و هم الهلال که با آن بازی داریم، هر دو تیم در دل مسابقات داخلی حضور دارند، اما متأسفانه ما با بازی‌های دوستانه باید به مصاف الهلال برویم. ما یک بازی انجام دادیم و روز جمعه هم با شهرداری آستارا بازی می‌کنیم. ۱۶ مهر ماه نیز با سپاهان بازی خواهیم کرد. برنامه‌ریزی ما طوری بود که هم استراحت و هم تمرینات را در شرایطی انجام دهیم تا با آمادگی کامل مقابل الهلال بازی کنیم.

باید مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تداخل بازی‌های تیم ملی با بازی با الهلال عنوان کرد: بله متاسفانه این مشکل را داریم و کار ما واقعاً سخت شده است. با توجه به اینکه چهار روز بعد از بازی با کره، باید با الهلال روبه‌رو شویم، کار سخت است. ما نیاز به تمرین و ریکاوری داریم. این مشکلات هست و باید سعی کنیم این مشکلات را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم.

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس از زبان گل‌محمدی

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس نیز گفت: علی شجاعی قطعاً به بازی با الهلال نمی‌رسد، کامیابی‌هم بعید است که به این بازی برسد و مهدی‌خانی نیز که دستش شکسته است و فعلاً دو سه ماه کار دارد.

بازی دوستانه با سپاهان محک خوبی برای ما و آنهاست

وی درباره غیبت بازیکنان ملی‌پوش در دیدار دوستانه با سپاهان، اظهار داشت: هماهنگ کردن بازی دوستانه راحت نیست و شرایط تیم‌های دیگر را هم باید بسنجیم. همه اینها باعث می‌شود که چطور و با چه تیمی بازی کنیم. شرایط تیم سپاهان طوری بود که می‌توانستند در آن زمان با ما بازی کنند و فکر می‌کنم که بازی خوبی از آب دربیاید و به دو تیم کمک خوبی می‌کند. جا دارد از آنها تشکر کنیم که با وجود معذوراتی که وجود داشت، قبول کردند بازی انجام شود و برای همین از آقای نویدکیا و سپاهان تشکر می‌کنم، چون کمک خوبی به ما می‌شود که محک خوبی برای تیم باشد.

صدری فعلاً تنهاست و باید به او کمک کنیم

گل‌محمدی درباره حمایت‌ها از پرسپولیس عنوان کرد: مشکلات همیشه وجود دارد ولی ما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و اولویت‌مان تیم باشد. بحث مالی و مدیریتی و نبود کارگزار و پنجره بسته و نبود منابع کافی از جمله مشکلاتی است که پرسپولیس با آن گریبانگیر است. آقای صدری فعلاً تنهاست و باید به او کمک کنیم. البته قول داده‌اند که تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود. امیدوارم فرجی شود تا بچه‌ها بتوانند با روحیه خوب راهی مسابقات شوند.

مشکلات ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به نقش اعضای هیئت مدیره در مشکلات این باشگاه عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره هم به اندازه خود کمک می‌کنند. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می‌شود به تیم کمک کند و هر کسی که به باشگاه می‌آید بتواند مشکلات را حل کند مشکلات ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است به شرط اینکه بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب و انتخاب افراد اصلح مشکلات را برطرف کنیم. ان‌شاءالله که اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکزمان روی تمرینات است

وی در واکنش به اینکه برخی اسامی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شده است، یادآور شد: در حیطه وظایف من نیست که درباره هیئت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب خواهند شد صحبت کنم. اجازه دهید من در حوزه فنی تیم صحبت کنم. همه مسئولان از شرایطی که وجود دارد خبر دارند و با انتخاب خوب خودشان خیلی می‌توانند به باشگاه کمک کنند. ما سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکز روی تمرینات و شرایط بچه‌ها داریم و اینکه بخواهیم فکرمان را معطوف به اعضای هیئت مدیره کنیم از بخش فنی تیم دور می‌شویم.

بازیکنان جدید بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند

گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که از شرایط بازیکنان جدید راضی هست و اینکه بازیکن جدیدی به خدمت خواهند گرفت، گفت: با توجه به اینکه پنجره باشگاه بسته است طبعاً نقل‌وانتقالات برای ما تمام شده است. بازیکنان جدید هم احتیاج به زمان دارند و اینکه در فضای بیشتری توانایی خودشان را نشان دهند. هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با جان و دل و میل و خواسته قلبی آمده و عاشق پرسپولیس بوده است. آنها می‌توانستند با قراردادهای خیلی بهتری به باشگاه‌های دیگری بروند و بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند. جا دارد هم از بازیکنان جدید و هم بازیکنان گذشته تیم تشکر کنم که با عشق و علاقه کار می‌کنند.

اذهان را از این پُر کرده‌اند که با تیمی ضعیف بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل تیمش با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جوّی بسیار بد راه افتاده که می‌گویند با تیمی ضعیف بازی می‌کنیم و اذهان را از این موضوع پُر کرده‌اند. اصلاً اینگونه نیست. الهلال چهار پنج بازیکن خارجی سطح بالا و ۹ ملی‌پوش دارد. روی یکی دو بازیکن مصدوم این تیم دست گذاشته‌اند که آنها هم به بازی با پرسپولیس می‌رسند و با تمام قوا، در ورزشگاه خانگی خود و با حضور هواداران با ما بازی می‌کنند.

با یک تیم واقعاً حرفه‌ای و قهرمان آسیا بازی داریم

وی با تمجید از شاگردان ژاردیم تصریح کرد: می‌دانید ما چقدر مشکل داریم، اما با یک تیم واقعاً حرفه‌ای و قهرمان آسیا بازی داریم. الهلال دو سه دوره متوالی قهرمان آسیا شده است و پیشینه و بازیکنان خوبی دارد. آنها تیم پُرمهره و یکدستی دارند و کار خیلی سختی داریم. باید بجنگیم و مبارزه کنیم. تمام امید من این است که بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و از غیرت خود استفاده کنند.

مقابل الهلال باید مشکلات را فراموش کنیم

گل‌محمدی با بیان اینکه سرخپوشان باید با دوندگی و تلاش زیاد به زمین بروند تا دست پُر از میدان خارج شوند، گفت: انگیزه زیادی داریم و از همه می‌خواهم فکر نکنند بازی راحتی داریم. الهلال در هر بازی نسبت به دیدار قبلی متفاوت است و نکات فنی بسیار خوب زیادی در این تیم دیده‌ام. کار ما واقعاً دشوار است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه مشکلات باشگاه زیاد است، باید آنها را فراموش کنیم و وارد بازی شویم.

جدال ما با دیگر تیم‌های آسیایی نابرابر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سال گذشته هم تیمش با مشکلات زیادی راهی فینال شد و امسال چقدر شانس برای قهرمانی خواهند داشت، یادآور شد: کار واقعاً سخت است. در آسیا بین تیم‌های ما با دیگر تیم‌ها جدال نابرابر است. حتی ما برای زمین تمرین هم برخی اوقات دچار مشکل می‌شویم. مشکلاتی است که در شأن و منزلت باشگاه نیست که راجع به آن صحبت کنیم. به هواداران قول می‌دهم که با همه وجود برای آنها بجنگیم ‌و این کاری است که ما بلدیم. با تمام وجود بازی می‌کنیم و همین کار را با دعای خیر هواداران انجام می‌دهیم.

شاید برگزاری دیدار سوپرجام به ما کمک می‌کرد

گل‌محمدی درباره لغو بازی سوپرجام گفت: اگر این بازی برگزار می‌شد می‌توانست به ما کمک کند، ولی شاید تایم خوبی نبود. اگر برگزار می‌شد بازیکنان را برای این بازی آماده می‌کردیم، ولی الان دیگر درست نیست راجع به آن صحبت کنیم و باید فقط تمرکزمان روی بازی‌ها باشد.

در بدترین شرایط هم به تیم‌های ملی کمک کرده‌ایم

وی درباره اینکه اجازه می‌دهد دستیارانش به اردوی بعدی تیم ملی اضافه شوند، اشاره کرد: من هیچ وقت صحبتی برای مخالفت با این موضوع نداشته‌ام و همیشه اولویت همه باشگاه‌ها و فدراسیون بحث تیم ملی بوده است. در بدترین شرایط هم به تیم‌های پایه و تیم ملی بزرگسالان کمک کرده‌ایم و این وظیفه ماست و هیچ منتی وجود ندارد.

این باعث افتخار ماست ولی تعامل بین پرسپولیس و تیم ملی می‌تواند به هر دو طرف کمک کند و ما دنبال این تعامل هستیم. همانطور که ما و مربیان با همه وجود برای تیم ملی زحمت کشیدیم، امیدوارم در فدراسیون هم این تعامل وجود داشته باشد، دنبال گرفتن امتیاز و پوئن نیستیم و فقط می‌خواهیم تعامل وجود داشته باشد که بتوانیم به هم بیشتر کمک کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها