|

استقلال در حریم ۳ وزیر دولت رئیسی!

مصطفی آجورلو

وزیر ورزش جدید هنوز کارش با اعضای باشگاه استقلال تمام نشده و مسئولان این باشگاه را روز گذشته در جلسه‌ای با حضور 2 وزیر دیگر دعوت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

تغییر و تحولات در کادر مدیریتی باشگاه استقلال با سرعت زیادی در حال انجام است. در واقع بلافاصله بعد از حذف این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، حمید سجادی، وزیر ورزش، اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را معرفی و سرانجام مصطفی آجرلو را هم به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، بعد از روی کارآمدن آجرلو، چندین پست مدیریتی جزئی دیگر هم در دل باشگاه عوض شد تا حالا این تیم که به تازگی قرارداد سرمربی اش را هم ۳ سال دیگر تمدید کرده، دغدغه کمتری داشته باشد. البته که به نظر می‌رسد وزیر ورزش جدید هنوز کارش با اعضای این باشگاه تمام نشده، چون همین روز گذشته مدیران باشگاه استقلال را به وزارت ورزش کشاند تا در جلسه‌ای با حضور چند وزیر دیگر شرکت کنند.

در واقع طبق خبری که سایت وزارت ورزش نوشته آمده است که جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضای جدید مجمع که شامل احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری است در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه مصطفی آجورلو، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی و پرویز مظلومی حضور داشتند. همچنین مصطفی آجورلو در این جلسه توضیحاتی را درخصوص وضعیت کنونی باشگاه استقلال برای اعضای مجمع و هیات مدیره ارائه داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها