|

مهمترین غایب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

کمال کامیابی نیا

یحیی گل محمدی می‌گوید ۳ بازیکن تیمش به دیدار با الهلال نمی‌رسند، در بین بازیکنان مصدوم تیم فقط وضعیت کامیابی نیا می‌تواند نگران کننده باشد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس باید روز ۲۴ مهرماه در عربستان به مصاف الهلال این کشور برود تا در صورت برتری برابر رقیب قدرتمند سعودی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. پرسپولیسی‌ها البته این روز‌ها به شدت نگران نداشتن بازی رسمی هستند و می‌دانند که این مورد می‌تواند روی میزان آمادگی بازیکنان اشان تاثیرگذار باشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، البته به غیر از نداشتن بازی رسمی، مصدومیت تا حدودی ذهن یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، را درگیر کرده است. او همین روز گذشته از این گفت که ۳ بازیکن پرسپولیس به دیدار با الهلال نمی‌رسند: علی شجاعی، کمال کامیابی نیا و مهدی مهدیخانی. با وجود اینکه دو نفر اول در تمرینات پرسپولیس آفتابی شده اند، ولی باز هم گل محمدی می‌گوید احنمال اینکه آن‌ها به دیدار با الهلال برسند بسیار کم است.

در بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس فقط وضعیت کمال کامیابی نیا می‌تواند نگران کننده باشد، چون او مهمترین غائب پرسپولیس خواهد بود. با خروج احمد نوراللهی از پرسپولیس، یحیی گل محمدی رضا اسدی را در پست این بازیکن خریداری کرده و حالا میلاد سرلک و رضا اسدی را برای بازی در پست هافبک تدافعی دارد، ولی مشکل اینجاست که سرلک باید راهی اردوی تیم ملی شود و مشخص نیست خستگی ناشی از اردوی تیم ملی چقدر روی کیفیت بازی اش برای پرسپولیس در دیدار سنگین برابر الهلال تاثیرگذار باشد. این مورد به غیر از درنظر گرفتن مصدومیت احتمالی او در این اردو است.

پس به نظر می‌رسد از آنجا که یحیی فقط رضا اسدی را در تمرینات پیش از بازی با الهلال در این پست دارد، آماده شدن کمال کامیابی نیا برایش حیاتی باشد. کمال حتی اگر ۱۵ دقیقه توانایی بازی کردن را به دست بیاورد می‌تواند به پرسپولیس در دیدار برابر الهلال به ویژه اگر بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها