|

دیدار آجرلو با سه وزیر، استقلال را خصوصی می کند؟

اعضای مجمع و هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته نشستی داشتند و خصوصی سازی باشگاه استقلال هم مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرای خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در سالیان اخیر همواره مورد بحث بوده در اواخر دولت قبلی به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفته و حالا در دولت جدید هم همچنان این موضوع دنبال می‌شود و از همین ابتدا جلساتی برای پیشبرد آن صورت گرفته یا در دست انجام است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایلنا، در همین راستا شب گذشته مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال که به تازگی به این سمت منصوب شده نشستی با وزرای ورزش، دادگستری و اقتصاد داشت و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفته و قرار است موانع واگذاری باشگاه استقلال هرچه سریعتر برداشته و به مرحله اجرا برسد.

در این جلسه اعضای جدید هیات مدیره باشگاه مصطفی آجورلو، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی و پرویز مظلومی حضور داشتند.

همچنین مصطفی آجورلو در این جلسه توضیحاتی را درخصوص وضعیت کنونی باشگاه استقلال برای اعضای مجمع و هیات مدیره ارائه داد.

وزیر دادگستری: هنوز راه زیادی تا خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس  داریم

امیرحسین رحیمی، وزیر دادگستری که در این نشست حضور داشت در مورد خصوصی سازی سرخابی‌ها اظهار داشت: مقدمات این کار انجام شده ولی تا رسیدن به مرحله انجام و خصوصی سازی شدن فاصله خیلی زیادی داریم و کار‌های زیادی باید در این میان انجام شود.

وی در مورد اینکه در این دولت خصوصی سازی انجام می‌شود یا نه، گفت: همه تلاش ما بر این است که در این دولت به انجام برسد و انشاءالله در این دولت به مرحله نهایی شدن خواهد رسید.

سجادی: بدهی‌های استقلال و پرسپولیس محرمانه است

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص میزان بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع را اجازه بدهید در طبقه بندی محرمانه تلقی کنیم و برای مدیریت بهینه باشگاه بهتر است که فعلاً روی این اطلاعات مالی مدیریت انجام شود و این اطلاعات به گونه‌ای است که وقتی به سمت مجمع عمومی سالانه می‌رویم مورد حسابرسی قرار بگیرد.

وی افزود: حسابرسی سالانه منتهی به تیر ماه 1400 باید انجام شود و این در حال انجام است و تکلیف شد که گزارشش تهیه شود و تا زمانی که این گزارش تهیه نشده اعداد و ارقامش قابل استناد نیست و به همین دلیل نباید روی آن کار خبری انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این دو باشگاه مشکلات مالی‌شان مربوط به امسال و سال قبل نیست و بدهی‌های هر سال روی سال بعد انباشت شده و طبیعی است و اکثر شرکت‌ها همینطور هستند و بندهای حسابرسی هرساله صورت می‌گرفته و اگر بخواهم چیزی بگویم که خیال شما را راحت کنم باید بگویم که بخشی از این گزارش در سال‌های گذشته بیش از 20 بند حسابرسی وجود داشت ولی در حسابرسی اخیر استقلال حداقل 10-12 مورد آن برطرف شده و کاهش پیدا کرده است و این نشانه خوبی است.

سجادی ادامه داد: هر سه ما وزرایی که در جلسه حضور داشتیم از این گزارش ارائه شده تشکر کردیم و خدا را شکر که در 1-2 سال گذشته بند های حسابرسی کاهش پیدا کرده و این یعنی اوضاع رو به بهبود است ولی اینکه نهایتاً باید منتظر مجمع سالیانه باشیم تا آنجا موارد مالی دقیقاً مطرح شود و آنجا هر بخشی که مدیریت باشگاه صلاح بداند منتشر شود حتماً رسانه‌ای خواهد شد. مشکل خیلی حاد و عجیب و غریبی در مسائل مالی در حال حاضر وجود ندارد.

به زودی قرار است نشستی هم در مورد خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس با مدیران این باشگاه برگزار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها