|

بزرگترین بازنده نقل و انتقالات کیست؟

Mohammad Rashid Mazaheri shayanews

دو بازیکن بلاتکلیف استقلال یعنی اسماعیلی و مظاهری منتظر بودند مددی برود تا شاید با حضور کادر مدیریتی جدید، آنها هم در استقلال ماندگار شوند

لینک کوتاه کپی شد

حالا مصطفی آجورلو بر مسند مدیریت باشگاه نشسته و فعلا هم تمام حرکاتش باب میل فرهاد مجیدی بوده است. با این حساب به‌نظر می‌رسد اگر سرمربی استقلال تمایل داشته باشد، قرارداد این دو بازیکن هم تمدید خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی، دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب خبر رسمی در مورد سرنوشت فرشید و رشید منتشر نشده، اما گمانه‌زنی‌های گسترده حاکی از آن است که اسماعیلی شانس بیشتری برای ادامه حضور در استقلال دارد.

گویا فرهاد مجیدی بدش نمی‌آید هافبک تهاجمی تیمش را نگه دارد، اما دیگر روی حفظ مظاهری نظری ندارد؛ مخصوصا که این دروازه‌بان در آستانه بازی با الهلال عربستان قراردادش را فسخ کرد.

اگر شایعات درست باشد، رشید مظاهری را باید یکی از بزرگ‌ترین بازندگان فصل نقل‌وانتقالات دانست.

او که سابقه درخشش در ذوب‌آهن را دارد، بعدها به شکلی عجیب و بسیار پرتنش از تراکتور جدا شد و حتی این تیم را در فینال جام حذفی برابر همین استقلال تنها گذاشت. در جمع آبی‌پوشان هم مظاهری با محمود فکری درگیر شد، بعد پشت خط حسین حسینی روی نیمکت ماند و حالا هم به‌نظر می‌رسد جایی در سپاهان ندارد.

وضع اخیر مظاهری در شرایطی است که به‌نظر نمی‌رسد هیچ باشگاه بزرگی به جذب او تمایل داشته باشد. تکلیف پرسپولیس که روشن است، تراکتور هم که با رشید به هم زده، سپاهان و گل‌گهر دروازه‌بان گرفته‌اند و خلاصه باید دید سرنوشت مظاهری برای لیگ21 چه خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها