|

بازگشت آقای ایکس به پرسپولیس؟

پرسپولیس

انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس می‌تواند این باشگاه را دچار حاشیه کند بطوری که واکنش گل‌محمدی و پیروانی را در پی داشته.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که اخبار رسیده از وزارت ورزش حاکی از این است که حمید سجادی قصد دارد هیات مدیره جدید پرسپولیس را بعد از بازی مقابل الهلال به صورت رسمی معرفی کند، اما شواهد حاکی از این است که یکی از گزینه‌های وزارت ورزش برای ورود به هیات مدیره پرسپولیس، فردی است که سابقه کار در این باشگاه را دارد و گویا بازگشت احتمالی او به پرسپولیس، واکنش یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی را در پی داشته و آن‌ها شدیدا علیه این اتفاق موضع گرفته‌اند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبالی، این شخص که در حال حاضر عضو هیات مدیره یکی از باشگاه‌ها است با توجه به روابط بسیار خوبی که با حمید سجادی دارد احتمالا به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی که در جریان بازگشت احتمالی این فرد به پرسپولیس قرار گرفته، دیروز و در حاشیه تمرین تیمش، در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن نام برخی افراد برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس گفت: "در حیطه و اختیارات من نیست که در مورد هیأت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب می‌شوند اظهار نظر کنم. اجازه بدهید تمرکزمان روی تیم و بازیکنان باشد. مسئولان امر و متولیان باشگاه از این مسائل خبر دارند از شرایطی که وجود دارد باخبر هستند و با انتخاب خوب می‌توانند خیلی به پرسپولیس کمک کنند ما سرمان در کار خودمان است. تمرکزمان روی کار فنی است و اگر بخواهیم توجه‌مان معطوف به هیأت مدیره باشد از هدف اصلی که همان بحث فنی است دور می‌شویم. "

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها