|

چرا استادیوم آزادی «گورستان تیم مهمان» است؟

اگر به ایران ببازید، می تواند بدترین اتفاقات رخ بدهد. البته اگر از لانه ببر زنده بیرون بیایید، می توانید برای ادامه راه قدرت بیشتری بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

هم دیدار کردند که با تساوی یک – یک به پایان رسید. از آن زمان و طی ۱۵ سال اخیر، ۵ دیدار در استادیوم آزادی برگزار شده که آن یک گل در سال ۲۰۰۹، تنها گل کره در تهران بوده است. از جمله دو شکست یک بر صفر در مرحله مقدماتی جام های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و یک بازی دوستانه در سال ۲۰۱۴.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه،اگرچه نمونه های زیادی از این نتایج برای کره جنوبی وجود ندارد، اما واضح است که سطح تیم ملی پایین تر از ایران بوده است. گذشته ای نگران کننده برای بنتو که نگران عملکرد ضعیف گلزنی تیم خود است چرا که تیم او تنها دو گل در دو بازی ابتدایی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی به ثمر رسانده است.

بنتو با وجود اینکه مجبور بود خود را برای یک سفر سخت و خارج از خانه آماده کند، اما تصمیمش را اعلام کرد و گفت: قصد داریم روند هجومی و به دست آوردن موقعیت های فراوان برای کسب امتیاز بیشتر را توسعه دهیم. ما دو بازی پیاپی را با هدف کسب شش امتیاز انجام خواهیم داد.

علاوه بر این، وی برنامه عملیات تهاجمی تیمش را مطرح کرد و گفت: معمولاً دو بازیکن هستند که پست “شماره ۹” را بر عهده می گیرند، اما بازیکنانی هستند که بسته به شرایط می توانند به عنوان بازیکنان یک یا دو پسته بازی کنند و به خط حمله اضافه شوند. مانند سون هیونگ مین، لی دونگ گیونگ، هوانگ هی چان و سونگ مین کیو.

این بار باید نقطه عطفی جدید تعیین شود، هم برای کسب امتیازات لازم و هم برای تغییر نگاه سرد هواداران به تیم ملی. این سفر از جهات مختلف آسان نیست. باد به پرچم تماشاگران وزیده است چرا که خبرگزاری دولتی ایران گزارش داد که کارگروه عمومی دولت ایران در مبارزه با ویروس کرونا از ورود ۱۰ هزار نفر تماشاگر به استادیوم آزادی که دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند، خبر داد.

این وب سایت در پایان این گزارش خود نوشته است: صادقانه بگویم، این مسابقه ای است که ایران دست برتری را دارد. تنها می توان توصیه های پیش پا افتاده ای نظیر تبدیل این بحران به یک فرصت را مطرح کرد. اگر به ایران ببازید، می تواند بدترین اتفاقات رخ بدهد. البته اگر از لانه ببر زنده بیرون بیایید، می توانید برای ادامه راه قدرت بیشتری بگیرید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها