|

جزئیات پرداخت مطالبات پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس

اعضای تیم پرسپولیس فقط بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کردند در حالی که باید علاوه بر طلب گذشته پاداش قهرمانی را هم دریافت می کردند.

لینک کوتاه کپی شد

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس ظهر امروز چهارشنبه را موعد پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی، پزشکی و تدارکات اعلام کرد. رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از جلسه روز گذشته هیأت مدیره توانست مبلغی را فراهم کند تا به وعده خود عمل کرده و بازیکنان را قبل از دیدار با الهلال عربستان شارژ مالی کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از مهر، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس علاوه بر طلب فصل گذشته بابت پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر نیز آپشن پاداش خود را باید دریافت کنند اما صدری با توجه به مشکلات جاری پرسپولیس، ۴۰ درصد از کل بدهی هر یک از بازیکنان و مربیان را به حساب‌هایشان واریز کرد. دریافتی بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا آنها صبح امروز نسبت به این موضوع معترض شوند و یحیی گل محمدی نیز در حمایت از آنها تصمیم گرفت تمرین را سبک تر از همیشه برگزار کند تا پرسپولیسی‌ها به منزل‌هایشان رفته و استراحت کنند.

با این حال قرار است تمام این بازیکنان در تمرین فردا پنجشنبه تیم شرکت کنند و منتظر دریافتی دیگری پس از دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در حالی ۴۰ درصد از مطالبات سرخپوشان را پرداخت کرد که همچنان تکلیف اسپانسر این باشگاه برای فصل آینده مشخص نشده است اما فشارهای چند روز اخیر چاره‌ای جز تلاش او برای پرداخت این مبلغ نگذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها