|

سرنوشت شکایت النصر از پرسپولیسی ها به کجا رسید؟

پرسپولیس-النصر

النصر عربستان که بیخیال شکایت خود از پرسپولیس نشده است، در انتظار رایی است که گفته می‌شود امروز اعلام نهایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از نیمه‌نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق شدند در ضربات پنالتی نماینده عربستان را شکست دهند، این تیم با طرح شکایتی از پرسپولیس به دنبال اثبات ادعایی بوده که تا امروز بی نتیجه مانده است. النصر با این ادعا که پرسپولیس بعد از محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی با بازیکنان جدید به توافق دست یافته و نفرات تازه وارد این تیم در آن مقطع به عنوان بازیکن غیرمجاز در لیگ قهرمانان سرخپوشان را همراهی کرده‌اند، خواهان احقاق حق خود شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، با این حال بعد از چند مرحله شکایت بی‌نتیجه از پرسپولیس که در رده‌های مختلف کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا و فیفا منجر به صدور رای به سود النصر نشده است، چندی پیش جلسه نهایی بین نمایندگان حقوقی دو تیم و CAS به انجام رسید.

همان مقطع البته معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که ادعاهای وکلای النصر با پاسخ روشنی از سوی این باشگاه همراه بود و همگی آنها رد شده است. از سویی دیگر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با اعلام این موضوع که النصری‌ها به دنبال ارائه ادعاهای جدیدی در رابطه با بازی نیمه‌نهایی بودند، از رد آن توسط فیفا خبر داد.

اکنون گفته می‌شود قرار است رای نهایی مربوط به این پرونده، امروز یا فردا به بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ابلاغ شود و این موضوع بعد از نزدیک به یک سال پایان یابد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها