|

سجادی بین استقلال و پرسپولیس فرق می‌گذارد؟

حمید سجادی

مراغه‌چیان گفت: آجورلو با ارتباطاتی که دارد تلاش کند حداقل یکی از این زمین‌هایی که جز اموال این باشگاه محسوب می‌شود را، برگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

سعید مراغه‌چیان در رابطه با مدیریت جدید استقلال اظهار داشت: امیدوارم این بیانیه‌ای که آجورلو داده در حد شعار‌ و وعده نباشد. مهمترین فاکتور برای استقلال در حال حاضر پول و اعتبار است. به قول حسن روشن پول کجاست؟ وی ادامه داد: استقلال سال‌هاست که درمانده بی‌کفایتی‌ها و سوءنیّت عمدی مخالفان خود شده و به تیره‌روزی افتاده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، امیدوارم تامین اعتبار مالی مناسب در حد نام و عقبه استقلال بزرگترین مشغله فکری آجورلو باشد. همچنین با استفاده و دعوت از کاربلد‌ها در تمامی زمینه‌ها ابزار مورد نیاز مدیریتی این باشگاه را مهیا کند. من صمیمانه برای او آرزوی موفقیت دارم، اما این را باید دانست که کوچکترین اهمال مدیریتی مساوی است با نابودی کامل استقلال و همچنین وجه مدیریتی وی!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه باشگاه استقلال برای وزارت ورزش است عنوان کرد: خود وزارت ورزش آجورلو را برای این پست انتخاب کرده است، خودش هم باید با پول تزریق کردن او را حمایت کند. با شناختی که من از سجادی دارم وی انسان مثبتی است و صد در صد بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تفاوت قائل نمی‌شود. فکر کنم با بودن سجادی و آجورلو استقلال بدرخشد.

مراغه‌چیان گفت: اقدام آجورلو در حمایت از سرمربی و تمدید ۳ ساله قرارداد مجیدی بسیار سیاستمدارانه و متفکرانه بود. همانطور که می‌دانید موفقیت یا عدم موفقیت یک سرمربی بستگی به همت، درایت و کاردانی او دارد و حمایت‌های مدیریتی که در تمام دنیا معمول است، به بینش بالا و تجربه مدیریتی مدیران معطوف می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با اعلام حمایت مدیرعامل از مجیدی، وی با استفاده می‌تواند استقلال را به روز‌های خوب برگرداند افزود: این حمایت را می‌توان از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داد. اول اینکه حمایت و دلگرمی دادن به سرمربی، وظیفه درست و ایفای نقش صحیح مدیریتی و بستن دهان منتقدان و بدخواهان است که در صورت حصول موفقیت، مدیریت نیز از مواهب آن برخوردار خواهد شد. اما دیدگاه دومی هم وجود دارد که مدیریت با اعطای تمامی اختیارات به سرمربی و همچنین حمایت از او، توپ را به زمین سرمربی می‌اندازد و در صورت کسب نتایج نامطلوب بهانه برای قطع همکاری وجود خواهد داشت.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: این سال‌ها استقلال همواره در به در و خانه به دوش یک زمین تمرین مناسب بود و همیشه مشکل زمین تمرین که ابتدایی‌ترین امکان موفقیت یک تیم فوتبال است را داشت. آجورلو با ارتباطاتی که دارد تلاش کند حداقل یکی از این زمین‌ها، مثل تهران جنوب یا نظام آباد و ... که جز اموال این باشگاه محسوب می‌شود را برگرداند تا لااقل مشکل زمین تمرین استقلال برای همیشه حل شود.

مراغه‌چیان در خصوص آکادمی و تیم‌های پایه خاطرنشان کرد: بدون شک نگاه ویژه به پایه‌ها و آکادمی یکی از ارکان موفقیت هر باشگاهی در هر جای دنیا خواهد بود. سرمایه‌گذاری در بخش پایه می‌تواند در دراز مدت باشگاه را از وجود بازیکنان خوب و مستعد خودکفا کند و همچنین یک روش بی‌دردسر برای درآمدزایی باشد. همانطور که در زمان قدیم استقلال یک آکادمی قوی و بازیکن‌ساز داشت و همواره در این زمینه جزو بهترین‌ها بود، باز هم می‌شود با یک برنامه‌ریزی درست و مدون به نتایج مطلوبی رسید.

وی ادامه داد: زمانی که من در آکادمی استقلال مشغول به فعالیت بودم، به مدیران وقت باشگاه اعلام کردم اگر ۲ سال به من زمان بدهند، از نظر بازیکن، استقلال را خودکفا خواهم کرد، اما متاسفانه آن‌ها برنامه و هدفی برای تقویت استقلال نداشتند و شما دیدید که آن بازیکنان مستعد و آینده‌دار که نتایج فوق‌العاده‌ای هم در تمامی رده‌های سنی آن فصل گرفتند، یکی یکی جدا شدند و این اتفاق لطمه بزرگی به آینده باشگاه زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها