|

(عکس) آقای کمک سرپرست در سمت جدیدش در استقلال

فرزاد مجیدی

فرزاد مجیدی مدیراجرایی سابق استقلال پس از اینکه به کادرفنی این تیم اضافه شد، این روزها تمرینات تیمش را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

از اینکه فرهاد مجیدی جانشین محمود فکری شد، برادر او یعنی فرزاد نیز جزو کادر اجرایی استقلال قرار گرفت و حتی در مواردی نیز کارهای مربوط به نصرالله عبداللهی سرپرست وقت آبی ها را انجام می داد. با تغییر و تحولاتی که در باشگاه استقلال به وجود آمد، اجلال نصیری جای فرزاد مجیدی را در سمت مدیراجرایی آبی ها گرفت تا برادر سرمربی، به کادرفنی آبی پوشان اضافه شده و از این به بعد در کارهای فنی به مربیان این تیم کمک کند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی،  برخلاف ماه های قبل که فرزاد در گوشه ای از زمین نظاره گر تمرین بازیکنان استقلال بود، حالا با اضافه شدن به جمع مربیان تیم فعال تر شده و به یاد دوران بازیگری اش در استقلال، به همراه سایر بازیکنان مشغول انجام تمرینات شده و وظیفه گرم کردن آنها را برعهده دارد. در روزهایی که استقلال به دلیل مشکلات مدیریتی و اختلافات موجود در بحران های مختلف به سر می برد، فرزاد مجیدی برای پیشبرد بسیاری از امور تیم پرتلاش و فعال بود و او حالا باید این جنب و جوش را به داخل زمین تمرین بیاورد و عصای دست برادرش باشد.

168442

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها