|

پرسپولیس ملی پوش بیشتری دارد یا الهلال؟

پرسپولیس

در حالی که هواداران پرسپولیس از دعوت بازیکنانش به تیم ملی گلایه دارند، الهلالی‌ها ۲ برابر پرسپولیس ملی پوش دارند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در مرحله یک چهارم نهایی این جام روز ۲۴ مهر در عربستان به مصاف الهلال، یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا برود. این بازی در حالی قرار است برگزار شود که لیگ ایران هنوز شروع نشده و یحیی گل محمدی و تیمش از نداشتن بازی رسمی گلایه کرده اند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، از این مورد گذشته، پرسپولیسی‌ها نگران اردوی تیم ملی هم هستند؛ سه بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده اند و تا سه روز قبل از بازی با الهلال نمی‌توانند در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشند. این مورد به تازگی موجب ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس شده و حتی عده‌ای از آن‌ها به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخته و گفته اند به غیر از وحید امیری که فیکس تیم ملی است کاش اسکوچیچ در این برهه دو بازیکن دیگر یعنی سرلک و ترابی را به تیم ملی نمی‌برد.

اعتراض پرسپولیسی‌ها در شرایطی صورت گرفته که حالا مشخص شده الهلال هم با مشکلی مشابه روبرو است با این تفاوت که الهلالی‌ها ۲ برابر پرسپولیس بازیکن به تیم ملی داده اند. با انتشار جدید فهرست بازیکنان فراخوانده شده به تیم‌های ملی، مشخص شده که الهلال ۶ بازیکن ملی پوش دارد و تا پایان اردوی تیم‌های ملی نمی‌تواند آن‌ها را در تمرینات داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها