|

آیا استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی دارد؟

استقلال

برای فصل بیست و یکم، قائدی و دیاباته در خط حمله استقلال حضور ندارند، قائدی بهترین بازیکن فصل بیستم استقلال بود و خلأ او کاملا حس می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به این نکته کاری نداریم که چه کسی باعث جدایی قائدی شد و از این ماجرا منفعت برد، اما آنچه امروز باعث نگرانی می‌شود خلأ قائدی در تیم استقلال است. بار‌ها گفته شده که یک تیم وابسته به یک بازیکن نیست، اما شاید این نکته اغراق‌آمیز باشد و به نوعی بازی با کلمات، چون هر جای دنیا وقتی یک بازیکن بزرگ از تیمی جدا می‌شود، نگرانی دو چندان خواهد شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ایران ورزشی، نگاه کنید جدایی مسی از بارسا چه عوارض روحی و روانی داشته و چقدر بر پیکر یک تیم اثر جانبی گذاشته است؛ البته نمی‌خواهیم جدایی بازیکنی مثل قائدی را با مسی قیاس کنیم که قطعاً قابل قیاس نیست، اما در هر تیمی یک بازیکن می‌تواند تأثیر ایجاد کند که شاید در خصوص قائدی و استقلال در این دوران بتوان اینطور گفت که استقلال با جدایی شماره ۱۰ سابق خود ضرر زیادی را متحمل می‌شود.

برای فصل بیست و یکم، قائدی و دیاباته در خط حمله استقلال حضور ندارند. البته دیاباته، چون در فصل بیستم خیلی افت کرده بود، جدایی‌اش هواداران را چندان متأثر و نگران نکرد، اما قائدی بدون شک بهترین بازیکن فصل بیستم استقلال بود و برای فصل آتی خلأ او حس می‌شود.

استقلال در حال حاضر مهاجمانی نظیر ارسلان مطهری، امین قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، خاقانی و آزادی را دارد، اما با این وجود به نظر می‌رسد نبود یک مهاجم ششدانگ این تیم را رنج می‌دهد.

اینطور که گفته می‌شود فرهاد به دنبال جذب مهاجم خارجی است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. خیلی‌ها معتقدند که مجیدی در فصل نقل و انتقالات خوب عمل نکرده و استقلال اگر بخواهد با نفرات فعلی به لیگ بیست و یکم برود قطعاً با مشکل روبه‌رو خواهد شد. استقلال برای فصل آتی شاکله تیمش را از دست داده است و این مسأله جای نگرانی دارد. بازیکنانی هم که تاکنون جذب شده‌اند چندان مطلوب و باب میل هواداران نیستند. باید دید در روز‌های آتی آیا وعده جذب بازیکن خارجی در خط حمله عملی می‌شود یا خیر؟ چون به تازگی شنیده شده استقلال مجوز جذب بازیکن خارجی ندارد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها