|

۳ بازیکن استقلال از تیم ملی خط خوردند

استقلال

فهرست جدید تیم ملی در شرایطی اعلام شده که استقلال فقط یک نماینده دارد، بازیکنان دعوت شده استقلال به تیم ملی از 4 به یک نفر کاهش پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به تازگی فهرست بازیکنان دعوت شده برای دو بازی تیم ملی برابر امارات و کره جنوبی را اعلام کرده که در آن چندین تغییر داشته است. مهمترین تغییر مربوط به تعداد بازیکنان استقلال است که از ۴ به یک نفر کاهش پیدا کرده است. سیاوش یزدانی، عارف آغاسی، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی بازیکنانی از استقلال بودند که به اردوی قبلی تیم ملی فراخوانده شده بودند، ولی به غیر از سیاوش یزدانی، ۳ نفر دیگر خط خورده اند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، نکته مهم اینکه از جمع این ۴ نفر فقط سیاوش سابقه بازی در استقلال و دعوت شدن به تیم ملی را داشت و سه نفر دیگر قبل از اینکه برای استقلال بازی کنند به تیم ملی فراخوانده شده بودند. با این حال به نظر می‌رسد بازی این ۳ نفر در ترکیب استقلال برابر الهلال چشم اسکوچیچ را نگرفته است. ضمن اینکه بازی ضعیف جعفر سلمانی در ترکیب استقلال و البته در ترکیب تیم ملی، این احتمال را می‌داد که او دیگر دعوت نشود، ولی کمتر کسی تصور می‌کرد اسکوچیچ به یکباره ۳ بازیکن استقلال را خط بزند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس مثل اردوی قبلی سه بازیکن در تیم ملی دارد: وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

دروازه بانان: علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابدزاده

مدافعان: حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مجید حسینی، سیاوش یزدانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، امید نورافکن، میلاد محمدی، صالح حردانی

هافبک ها: سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، یاسین سلمانی

مهاجمان: کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی قایدی، سردار آزمون، مهدی طارمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی