|

تصمیم جدید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای پست دفاع راست در تیمش نقشه تازه‌ای چیده و قرار است این پست را بین سیامک نعمتی و مهدی شیری تقسیم کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس آماده می‌شود تا ۲۴ مهرماه در عربستان به مصاف الهلال برود و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی صف آرایی کند. پرسپولیس البته نگرانی‌های زیادی برای این بازی دارد که مهمترین و جدی‌ترین آن‌ها نداشتن بازی رسمی است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، در شرایطی که الهلال در کوران رقابت‌های لیگ عربستان بوده و مشکلی از این حیث ندارد، پرسپولیس تا پیش از دیدار با الهلال فقط سه بازی تدارکاتی در برنامه گنجانده که در مهمترین آن‌ها مقابل سپاهان، نمی‌تواند از ملی پوشانش هم استفاده کند. البته که در کنار این موضوع، مصدومیت سه بازیکن این تیم به ویژه مصدومیت کامیابی نیا هم کمی پرسپولیس را در تنگنا قرار داده است.

پرسپولیس و یحیی گل محمدی همزمان نگران پست دفاع راست در تیمشان هم هستند. همین یکی دو روز گذشته عنوان شد که یحیی برای پرکردن این خلا در تیمش به دنبال بازگرداندن صادق محرمی از کرواسی است که در دیناموزاگرب نیمکت نشین شده است. حالا تا زمان محقق شدن آن موضوع به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی تصمیم جدیدی برای این پست گرفته است. آنطور که روزنامه گل ادعا کرده یحیی قرار است این پست را بین سیامک نعمتی و مهدی شیری تقسیم کند؛ به این ترتیب که در رقابت‌های آسیایی سیامک نعمتی در این پست بازی کند و در بازی‌های لیگ برتر مهدی شیری.

با این تصمیم به نظر می‌رسد از همین حالا تکلیف پست دفاع راست پرسپولیس در دیدار با الهلال مشخص باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها