|

روز‌های بد خرید جنجالی استقلال

جعفر سلمانی

جعفر سلمانی خرید جدید استقلال روز‌های بدی را سپری می‌کند و حالا فقط مجیدی می‌تواند بازیکن جدیدش را آماده نگه دارد؛ حداقل از لحاظ روحی.

لینک کوتاه کپی شد

«به زودی بازیکنانی از انگلیس و پرتغال به تیم استقلال اضافه می‌شوند». این بخشی از صحبت‌های مدیران استقلال در آستانه نقل و انتقالات این باشگاه تهرانی بود. اگرچه در ابتدا تصور شد قرار است دو بازیکن با ملیت پرتغالی و انگلیسی جذب باشگاه شوند، ولی بعد‌ها مشخص شد منظور چیز دیگری است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، بازیکنانی که قرار بود از انگلیس و پرتغال جذب شوند، ایرانی‌هایی بودند که در لیگ فوتبال این دو کشور توپ می‌زدند. اولی رایان تفضلی بود که در دسته‌های پایین لیگ انگلیس مشغول بازی است. این مدافع در فهرست فرهاد مجیدی قرار گرفته بود، ولی نهایتا او پیشنهاد تیم آبی پوش تهرانی را رد کرد.

دومین بازیکن، اما جعفر سلمانی بازیکن پورتیموننزه پرتغال بود. سلمانی که پیش‌تر از صنعت نفت راهی پرتغال شده بود، بازیکن مورد علاقه دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بود و با وجود نیمکت نشینی در تیم پرتغالی همواره به تیم ملی دعوت می‌شد. اصرار مدیران استقلال برای در اختیار داشتن این بازیکن کار را به جایی رساند که برگه قرارداد را به اردوی تیم ملی بردند تا جعفر سلمانی با استقلال امضا کند و سروصدای زیادی در این بین به راه افتاد.

با این حال بعد از آن، شرایط برای سلمانی خوب پیش نرفت. او یک نیمه فاجعه آمیز در تیم ملی داشت و سپس یک بازی فاجعه آمیزتر برای استقلال در دیدار برابر الهلال. اینطور شد که در هر دو بازی از چرخه تفکرات مربیان دو تیم خارج شد. حالا اسکوچیج برای اولین بار جعفر سلمانی را خط زده و هواداران فوتبال درباره کیفیت فنی این بازیکن و اینکه اصلا در حدواندازه‌های استقلال هست یا خیر، تردید زیادی دارند. خرید جنجالی استقلال روز‌های بدی را از لحاظ روحی سپری می‌کند و حالا فقط فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی است که می‌تواند بازیکن جدیدش را آماده نگه دارد؛ حداقل از لحاظ روحی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها