|

ساعت مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور

حسن یزدانی-دیوید تیلور

دیدارهای فینال و رده بندی ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان امروز (یکشنبه) حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

دیدارهای رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) آغاز می شود. در جریان رقابت های ۴ وزن نخست، رحمان عموزاد در وزن ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شدند اما حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در سنگین وزن راهی فینال شدند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، مسابقات فینال و رده بندی ۴ وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه آغاز می شود که رقابت حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم پس از انجام ۸ مبارزه و همچنین برگزاری مراسم اهدای مدال دو وزن نخست، حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

مبارزه امیرحسین زارع و گنو پتریاشویلی گرج نیز در دوازدهمین و آخرین مبارزه دیدارهای رده بندی و فینال ۴ وزن نخست و حدود ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه به بعد برگزار خواهد شد. همچنین رقابت های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و۹۲ کیلوگرم نیز از ساعت ۱۲ ظهر امروز(یکشنبه) به وقت ایران آغاز می شود و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت. دیدارهای نیمه نهایی این ۴ وزن نیز از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه به وقت ایران آغاز می شود و به مدت یک ساعت ادامه خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها