|

اشتباه وحشتناک مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو برای سومین بار در ترکیب این تیم از زمین مسابقه اخراج شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی بهترین لژیونر ایران در یکی دو فصل اخیر است. او با پیوستنش به تیم فوتبال پورتو، نه تنها شانس قهرمانی در لیگ پرتغال را دارد بلکه این فرصت را به دست آورده تا با حضور در لیگ قهرمانان اروپا برابر بهترین تیم‌های اروپایی هم خودی نشان دهد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، با این حال، طارمی انگار قدر موقعیتی که نصیبش شده را به خوبی نمی‌داند. او بعضا با انجام اشتباهات بچه گانه و گا‌ها با تکل‌های خشن، از داور بازی به راحتی کارت زرد و قرمز می‌گیرد و بازی‌های بعدی تیمش را از دست می‌دهد. او همین شب گذشته در دیدار برابر پاکوش فریرا دوباره از زمین مسابقه اخراج شد تا به همین راحتی بازی هفته نهم تیمش برابر توندلا را از دست بدهد. نکته اینجاست که مهدی اگر اخراج نمی‌شد این فرصت را داشت تا در بازی هفته نهم به تعداد گل‌های زده اش برای پورتو بیفزاید و در کورس عنوان آقای گلی از رقبا عقب نیفتد.

البته که این برای اولین بار نیست که طارمی از زمین بازی در ترکیب پورتو اخراج می‌شود. او فصل گذشته در شرایطی که می‌توانست مهره تاثیرگذار تیمش در تقابل سنتی با بنفیکا باشد، با تکلی خشن روی پای بازیکن حریف از زمین اخراج شد تا نه تنها فرصت درخشیدن برابر بنفیکا را از دست بدهد بلکه بازی بعدی پورتو را هم از روی سکو دنبال کند.

از آن بدتر رفتارش در بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا و در جدال با یوونتوس بود. مهدی بازی رفت گلزنی کرده بود و در بازی برگشت پنالتی گرفته بود، ولی رفتار بچه گانه اش بعد از سوت داور، به راحتی آب خوردن کارت زرد دوم و اخراج از زمین را به همراه داشت. ستاره ایرانی که می‌توانست دوباره دروازه یوونتوس را باز کند از زمین مسابقه اخراج شد.

بدتر آنکه همان اخراج فرصت بازی در مرحله یک چهارم نهایی برابر چلسی در دیدار رفت را از او گرفت و باعث شد تا حتی برای دیدار برگشت روی نیمکت بنشیند و در ۲۷ دقیقه آخر بازی و وقتی که پورتو نیاز به پیروزی داشت وارد زمین شود. مهدی در همان فرصت یکی از زیباترین گل‌های زندگی اش را به چلسی زد، ولی اگر در بازی برابر یوونتوس اخراج نمی‌شد نه تنها می‌توانست در همان بازی دوباره شانسی برای گشودن دروازه یووه داشته باشد بلکه در دیدار رفت برابر چلسی هم فرصت بازی کردن و چه بسا گلزنی به دست می‌آورد.

مهدی طارمی اشتباه می‌کند؛ آنهم از نوع وحشتناکش. او این روز‌ها رفته رفته نامش را در فوتبال اروپا سر زبان انداخته، ولی اگر قرار باشد در هر فصل چندبازی را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست بدهد، فرصت گلزنی و درخشش را هم به باد می‌دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها