|

شرط اسپانسر پرسپولیسی برای کمک به استقلال

استقلال-پرسپولیس

ظاهرا یک اسپانسر قدیمی و پولدار شرط گذاشته است درصورتی اسپانسری استقلال را می پذیرد که تیم رقیب را هم به او بسپارند.

لینک کوتاه کپی شد

ممکن است اسپانسر ما و استقلال مشترک باشد اما قیمت پایه دو باشگاه متفاوت است. این تازه ترین صحبت‌های علی عطایی معاون مالی باشگاه پرسپولیس در خصوص اسپانسر مشترک این باشگاه و پرسپولیس است. موضوعی که به محل چالش هواداران دو تیم تبدیل شده است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، از یک طرف طرفداران پرسپولیس مدعی هستند باشگاه متبوع آنها نباید زیر بار اسپانسر مشترک برود چون 5 سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده و ارزش مالی این تیم باید بیشتر باشد. استقلالی ها هم روی خوش به این ماجرا نشان نداده و خواهان پیدا کردن اسپانسری مستقل برای تیم محبوب خود هستند.

اما ماجرا چیست؟

ظاهرا یک اسپانسر قدیمی و پولدار که فرد تصمیم گیرنده آن پرسپولیسی است و یکی دو سالی آن سوی آب‌ها حضور داشته حالا در بازگشت با پیشنهاد برای حمایت مالی از استقلال روبرو شده است. شنیدیم طرف که پرسپولیسی است و پول هم دارد شرط گذاشته است درصورتی اسپانسری استقلال را می پذیرد که تیم رقیب را هم به او بسپارند!

این درحالیست که پیش از این عنوان می شد اسپانسر فصل گذشته استقلال تهران با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده و قرار است در فصل آینده به صورت مشترک به دو باشگاه کمک کند. البته شنیده می شود این اسپانسر (های وب) نیز بی میل نیست به سمت قرمزها بچرخد اما ...

به هرحال باید منتظر ماند و دید بالاخره تکلیف اسپانسر دو باشگاه سرخابی چه خواهد شد؟ مشترک یا مستقل سئوالی است که شاید با شروع لیگ برتر جواب آن روشن شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها