|

خرید جدید استقلال؛ ۲ پُسته و نام آشنا

استقلال

در شرایطی که رشید مظاهری به استقلال برگشته، این باشگاه منتظر ورود فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی است.

لینک کوتاه کپی شد

فصل نقل و انتقالات برای استقلال هنوز تمام نشده است. این باشگاه بعد از خریدن قریب به ۱۰ بازیکن حالا در نظر دارد یکی دو مهره ارزشمند دیگر هم به ترکیب اضافه کند. این اتفاق در شرایطی قرار است رقم بخورد که فرهاد مجیدی رضایت داده تا یکی دو بازیکن فصل پیش استقلال هم به تیم برگردند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، اولین بازیکنی که به استقلال برگشته رشید مظاهری است. دروازه بان فصل پیش استقلال چند هفته قبل قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و موجب ناراحتی فرهاد مجیدی شد. حالا، اما با رضایت سرمربی استقلال، رشید مظاهری دوباره در تمرینات این تیم حاضر شده است. به غیر از رشید، ثانیه شماری برای بازگشت فرشید اسماعیلی هم شروع شده است. قرارداد او فصل پیش با استقلال به پایان رسید، ولی مدیران وقت این تیم علاقه‌ای به تمدیدش نداشتند. حالا عنوان شده که کار‌های فرشید اسماعیلی هم در حال انجام است و او هم مثل رشید مظاهری به استقلال بر می‌گردد.

با این وجود، اما فرهاد مجیدی هنوز در پی جذب سه بازیکن است؛ یک ایرانی و ۲ خارجی. اگرچه مذاکرات برای ورود بازیکنان خارجی مد نظر فرهاد مجیدی ادامه دارد، ولی به نظر می‌رسد جدیدترین خرید استقلال روزبه چشمی باشد. بازیکن و کاپیتان سابق همین تیم بعد از جدایی از فوتبال قطر، بدون تیم مانده و گفته می‌شود دلیلش مذاکرات مثبتی است که با استقلال داشته است. نکته مهم درباره روزبه چشمی ۲ پسته بودن او است. او هم می‌تواند به عنوان هافبک دفاعی بازی کند و جای مسعود ریگی جدا شده را پر کند و هم می‌تواند در قلب خط دفاعی استقلال به میدان برود و جای عارف غلامی مصدوم را بگیرد.

به این ترتیب بعد از بازگشت رشید و بازگشت احتمالی فرشید اسماعیلی، جدیدترین خرید باشگاه استقلال، روزبه چشمی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها