|

حسن یزدانی: امیدوارم شکست مقابل تیلور در المپیک را جبران کنم

حسن یزدانی

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: امیدوارم بتوانم شکست مقابل تیلور آمریکایی در المپیک را جبران کنم و به مدال طلا برسم.

لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی درباره دیدار مقابل دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان اظهار داشت: به لطف خداوند و دعای خیر مردم توانستم پس از استراحت در دور نخست، سه مبارزه‌ام را با پیروزی پشت‌سر بگذارم و به دیدار پایانی راه پیدا کنم. ان‌شاالله با دعای خیر مردم این‌بار بتوانم تیلور آمریکایی که در المپیک مبارزه‌ام را مقابل او واگذار کردم را شکست داده و به نوعی آن شکست را جبران کرده و به مدال طلا برسم.

به گزارش«شایانیوز» به نقل ازمیزان، وی ادامه داد: ان‌شاالله بتوانم کشتی خوبی را به نمایش بگذارم تا مردم هم لذت ببرند و هم لبخند را بر لبان‌شان بنشانم. مردم همیشه به من لطف داشته‌اند و من هم همیشه به عشق آنها به روی تشک می‌روم تا دل آن‌ها را شاد کنم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم دعا کنند تا در دیدار پایانی هم پیروز شده و مدال طلای این رقابت‌ها را برای آن‌ها به ارمغان بیاورم. همچنین دعا کنند تا سایر ملی‌پوشان هم نمایش خوبی داشته باشند و نتایج خوبی رقم بزنند تا مانند همیشه پرچم پرافتخار کشورمان بالاتر از سایر کشور‌ها به اهتزاز دربیاید و دل همه شاد شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها