|

(ویدیو) جان می‌دهیم تا نتیجه خوبی مقابل الهلال بگیریم

افشین پیروانی

صحبت‌های افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم پیش از دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا.

لینک کوتاه کپی شد

افشین پیروانی در خصوص اینکه در طول فصل‌ اتفاقاتی می‌افتد که برخی از مربیان صحبت‌های عجیبی انجام می‌دهند، عنوان کرد: همه باید به هم احترام بگذارند ولی استرس و فشار مربیگری اینقدر بالا است که اگر حرفی زده می‌شود نباید کسی دلگیر شود چون کار سختی است. اگر مدیریت و امکانات روز به روز علمی‌تر و بهتر شود خروجی خوبی خواهیم داشت. فوتبال ما باید خیلی از این بهتر باشد و امکانات بهتر داشته باشیم و تخصصی‌تر کار کنیم و هدف‌مان فقط حضور در جام جهانی نباشد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از تسنیم، مدیر تیم پرسپولیس درباره بازی 24 مهر مقابل الهلال گفت: یک بازی حساس و سخت با تیم الهلال داریم که در خانه به میدان می‌رود. بازی جلوی تماشاگران این تیم سخت است. بدون بازی رسمی به عربستان می‌رویم و یک مقدار مشکلات داریم ولی پرسپولیس و نفرات و کادرفنی خوب و بادانشی داریم و می‌خواهیم از نام و لوگوی پرسپولیس دفاع کنیم و برای خوشحالی هواداران جان می‌دهیم تا موفق شویم.

پیروانی در خصوص مشکلات مالی و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان خاطرنشان کرد: از زمانی که بچه بودم پرسپولیس مشکل مالی داشت و تا الان هم ادامه دارد. چند روز گذشته 40 درصد از طلب سال گذشته پرداخت شد. سوءتفاهمی پیش آمد ولی بازیکنان  کادرفنی و بازیکنان جدید برای سال جدید هیچ دریافتی نداشتند. بازیکنان ما زحمت می‌کشند و اگر آن روز تمرین‌ تعطیل شد یک مقدار شرایط روحی خوب نبود ولی بحث اعتصاب و کم‌کاری در این چند ساله نداشتیم. حق پرسپولیس با این همه هوادار و قهرمانی بیش از اینها است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها