|

صعود هر۴ آزادکار ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

نیمه نهایی قهرمانی جهان

تمامی نمایندگان ایران در ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در اسلو پایتخت نروژ، علیرضا سرلک در ۵۷، امیرمحمد یزدانی در ۶۵، محمد نخودی در ۷۹ و کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم با شکست رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی شدند. علیرضا سرلک نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه سخت مقابل آرین سیوترین از بلاروس در حالیکه از حریف خود عقب بود در دقیقه پایانی مبارزه جبران کرد و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۶ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. سرلک در نیمه نهایی به مصاف سلیمان آتلی دارنده مدال های نقره و برنز جهان از ترکیه می‌رود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ایسنا، سرلک پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل جوزپه ویلارو از اکوادور با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کریستوف بینکوفسکی از لهستان به روی تشک رفت و در پایان به سختی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل گابریل جاناتچ از اتریش با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل سباستین ریورا از پورتریکو ۱۳ بر ۳ به برتری رسید. در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی در سومین مبارزه مقابل سیف الدین آلکما از فرانسه به روی تشک رفت و در یک مبارزه آسان با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

نخودی پیش از این در مبارزه نخست مقابل کانوا از ایتالیا با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و در یک هشتم نهایی نیز مقابل آرمان آواگایان از ارمنستان با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم پور در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ایراکلی متسیتوری از گرجستان به روی تشک رفت و در یک مبارزه برتر با نتیجه قاطع ۱۰ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. قاسمپور در مرحله نیمه نهایی در مصافی سخت مقابل جی دن کاکس دارنده ۲ طلای جهان و یک برنز المپیک از آمریکا به روی تشک می‌رود.

قاسمپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین به روی تشک رفت و با کسب برتری ۷ بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مرحله نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه امروز (یکشنبه) آغاز می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی