|

مهاجم خارجی استقلال از سنگاپور می‌آید

تیم استقلال

در شرایطی که استقلالی‌ها منتظر ورود یک ستاره سرشناس به باشگاه هستند خبر رسیده که بازیکن خارجی استقلال اسم و رسم دار نیست.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال به شدت در پی خرید هافبک و مهاجم خارجی هستند. از مدت‌ها پیش شایعه شده که استقلال برای خط حمله یک فوق ستاره خارجی را به خدمت خواهد گرفت. همچنین استقلالی‌ها گفته اند اگر نتوانند فرشید اسماعیلی را برگردانند آن وقت به جای او هم یک هافبک خارجی خواهند گرفت.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه و فرارو، در مورد گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال گمانه زنی زیاد است و حتی روز گذشته دوباره شایعه مذاکره این باشگاه با جووینکو مطرح شد، ولی حالا خبر دیگری در رسانه‌های کروات منتشر شده که در آن ادعا شده استقلال با یک مهاجم کروات که چندان اسم و رسم دار نیست مذاکراتی داشته است. این مهاجم در لیگ سنگاپور مشغول بازی است و عنوان شده که نسبت فامیلی با بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان پرسپولیس دارد! در بخشی از این گزارش که ورزش سه، آن را منتشر کرده اینطور آمده است.

«سایت germanijak کرواسی اعلام کرده که «استیپه پلازیبات» مهاجم کروات تیم لیون سیتی سیلورز سنگاپور مورد توجه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال قرار دارد و با او مذاکراتی شده است. این بازیکن ۳۲ ساله فصل گذشته با ۱۴ گل زده آقای گل لیگ سنگاپور شد و آمار قابل توجهی را در این تیم ثبت کرده است. او در مجموع ۶۴ بار برای تیم سنگاپوری به زمین رفته، ۵۹ گل زده و ۲۲ پاس گل داده است.

نکته قابل توجه اینکه اینکه سایت ترانسفر مارکت هم در بخش مربوط به شایعات نقل و انتقالات خود هم از استقلال به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن کروات نام برده است. سایت کروات germanijak همچنین اعلام کرده که او با رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس نسبت فامیلی هم دارد و حالا مد نظر استقلال قرار گرفته است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها