|

فرشید اسماعیلی استقلال را سر کار گذاشت؟

فرشید اسماعیلی

در حالی که استقلالی‌ها منتظر بازگشت فرشید اسماعیلی هستند خبر مذاکره او با تیم العربی قطر رسانه‌ای شده.

لینک کوتاه کپی شد

 فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان استقلال بود که فصل گذشته قراردادش با این تیم به پایان رسید. او که مثل دیگر ستاره‌های باشگاه منتظر تمدید قرارداد بود به ناگاه متوجه شد در فهرست فرهاد مجیدی برای فصل بعد قرار ندارد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، اختلاف مدیریتی از یک سو و مسائل انضباطی از سوی دیگر باعث شده بود تا فرشید اسماعیلی از استقلال دور شود. با این حال تنها یکی دو هفته بعد از آنکه مدیرعامل وقت استقلال یعنی احمد مددی اعلام کرد فرهاد مجیدی علاقه‌ای به حفظ فرشید اسماعیلی ندارد، سرمربی استقلال تغییر عقیده داد و با نوشتن نامه‌ای به مدیریت باشگاه نسبت به جذب این بازیکن اعلام نیاز کرد.

در ادامه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم استعفا کرد تا یکی از جدی‌ترین مخالفان حضور هافبک شیرازی استقلال از جمع آبی پوشان جدا شود. از آنجا که فرشید اسماعیلی هم تلاش زیادی برای نشان دادن مشکلش با مدیریت استقلال می‌کرد، بعد از جدایی مددی، اینطور نشان داده شد که این بازیکن مشکلش حل شده و به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می‌کند.

حتی همین روز گذشته که رشید مظاهری به تمرینات استقلال برگشت شایعه شد که تا ساعاتی دیگر فرشید اسماعیلی هم سر تمرینات حاضر می‌شود. حالا، اما اتفاق جالبی رخ داده و آنطور که ورزش سه نوشته، فرشید اسماعیلی در حال مذاکره با باشگاه العربی قطر است و احتمالا تا ۴۸ ساعت آینده به این تیم قطری خواهد رفت. این اتفاق در حالی رخ داده که فرهاد مجیدی بازیکنی در پست فرشید اسماعیلی نخریده و تقریبا خیالش راحت بود که او دوباره به استقلال برمی گردد. حال فقط باید منتظر ماند و دید واکنش استقلال در صورت رفتن فرشید اسماعیلی به العربی چیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها