|

تشکر حسن یزدانی از دیوید تیلور آمریکایی

حسن یزدانی

حسن یزدانی پس از پیروزی قابل‌توجهش مقابل دیوید تیلور حریف آمریکایی‌، سخنان جالبی به زبان آورد.

لینک کوتاه کپی شد

اتحادیه جهانی کشتی (UWW) پس از برگزاری کشتی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر اسلو نروژ بین حسن یزدانی و دیوید تیلور نوشت؛ «یزدانی مسابقه را از ابتدا تا انتها کنترل کرد تا با پیروزی ۶ بر ۲ مقابل تیلور در فینال مورد انتظار ۸۶ کیلوگرم به پیروزی برسد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از تسنیم، پیروزی یزدانی، دو ماه پس از شکست دلخراش مقابل تیلور در فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به عنوان سومین عنوان قهرمانی جهان برای او دست یافت تا با طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو به میدان برود و یک روز قابل‌توجه را برای ایران در سالن جوردال آمفی رقم زد. در بازی‌های المپیک توکیو که یزدانی در ۱۷ ثانیه پایانی نتیجه را ۴-۳ به تیلور واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد، در مسابقه یکشنبه شب هرگز به رقیب آمریکایی خود فرصت نزدیک شدن نداد».

یزدانی پس از این برد به سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی گفت: باعث خوشحالی مردم ایران شدم. باید از تیلور قدردانی کنم، چون او برای من انگیزه و الهام‌بخش بود تا بهتر و بهتر کار کنم و قهرمان شوم. ایران همیشه از کشتی‌گیرانش حمایت می‌کند و هوادارانی که اینجا در سالن حضور داشتند، فوق‌العاده بودند و به خاطر آن‌ها و خدا بود که برنده شدم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها