|

هدیه ۱۴۰۰ به پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی!

تیم پرسپولیس

شاگردان گل‌محمدی پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر، حالا باید برای پنجمین بار از قهرمانی خود دفاع کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر، حالا باید برای پنجمین بار از قهرمانی خود دفاع کنند که اتفاقی بی نظیر در فوتبال ایران است، اما در آخرین فصل دهه ۱۳۹۰ کسب یک جام دیگر قرمز‌ها را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد کرد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از ورزش سه، لیگ بیست و یکم برای قرمز‌ها تحت‌تاثیر جدایی ۳ ستاره خود آغاز خواهد شد و بزرگترین چالش یحیی گل‌محمدی جایگزین کردن بازیکنانی به جای بهترین گلزن، بهترین مدافع و مهاجم نوک خود خواهد بود. البته در این بین رقابت‌های آسیایی نیز بخشی از برنامه پرسپولیس را به خود اختصاص داده‌اند تا این تیم با برنامه‌ای بسیار فشرده وارد کارزار شود.

اما نکته مهم برای پرسپولیس این است که آن‌ها اگرچه شاید با قرعه‌ای مواجه هستند که دشواری‌های خاص خود را دارد، اما حداقل در ماجرای میزبانی - میهمانی، از این قرعه ذی نفع هستند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۱۶ بازی نخست، ۱۱ بازی را در تهران برگزار خواهند کرد و فرصت این را دارند تا مشکلات خود را به این شکل پوشش دهند.

دیدار با نساجی، گل‌گهر، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، هوادار، ذوب آهن، تراکتور، استقلال، فجر سپاسی و فولاد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و بازی با پیکان نیز به میزبانی شهر قدس خواهد بود. به عبارتی اگر پرسپولیس بتواند میانگین ۲.۳ امتیازی فصل گذشته را حفظ کند، فرصت این را خواهد داشت تا در نیم فصل دوم و با تقویت تیم، شرایط بهتری را رقم بزند.

نکته جالب اینکه در نیم فصل اول و بین دو بازی خانگی با ذوب آهن و تراکتور، سرخپوشان میهمان سپاهانی خواهند بود که طبق حکم کمیته انضباطی باید در ورزشگاهی دیگر از پرسپولیس میزبانی کنند.

البته در نیم فصل دوم شرایط برای این تیم معکوس خواهد بود. آن‌ها پیش از شهرآورد دو بازی خارج از خانه برابر تیم‌های نفتی دارند و سپس همان شرایط بازی با سپاهان برایشان تکرار می‌شود؛ میهمان ذوب آهن و تراکتور و میزبانی از سپاهان در خارج از ورزشگاه آزادی. همچنین بازی پایانی فصل هم در شیراز خواهد بود.

با این حال نکته مهم این است که یحیی گل‌محمدی باید از این قرعه کشی نهایت استفاده را کند و از برنامه تیمش که کمترین پرواز را در نیم فصل اول دارد، بهره ببرد و پرسپولیس را به سوی صدرنشینی هدایت کند. نکته مهم این است که در جریان ۴ قهرمانی از ۵ تا، پرسپولیس با جمع آوری حداکثر امتیازات در شروع فصل توانست گام بلند برای قهرمانی را بردارد و این بار هم مسیر «دبل هت تریک» از همین راه می‌گذرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها