|

نسخه دیوید تیلور برای جردن باروز تجویز شد!

جردن باروز

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پژمان درستکار و مربیان تیم ملی کشتی همان نسخه تیلور را برای پیروزی محمد نخودی بر جُردن باروز تجویز کرده‌اند!

لینک کوتاه کپی شد

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی دارنده طلای جوانان جهان، نقره امیدهای جهان و برنز نوجوانان جهان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر آرون کانوا از ایتالیا را از پیش رو برداشت. او در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۴ آرمان آواگایان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. محمد نخودی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سیف الدین آلکما از فرانسه را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از خبرورزشی، نخودی در این مرحله نیکا کنتچادزه دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان را ۶ بر ۵ شکست داد و به فینال راه یافت. او امشب باید برابر جردن باروز قهرمان آمریکایی کشتی بگیرد که تا به حال به هیچ کشتی گیر ایرانی نباخته است.

حالا شنیده می شود پژمان درستکار و مربیان تیم ملی از محمد نخودی خواسته اند به روش حسن یزدانی با کارکردن مداوم دست ها، کشاندن کشتی به کناره های تشک و هُل دادن جردن باروز به بیرون از او امتیاز بگیرد. زدن زیرکتف و کارکردن دست ها همراه با هوشیاری در دفاع و ندادن زیر به کشتی گیر زیرگیر آمریکایی تاکتیک اصلی " نخودی" درکشتی حساس امشب خواهد بود. امیدواریم محمد نخودی نیز همچون همشهری اش حسن یزدانی بتواند با اجرای تاکتیک دیکته شده مربیان ایرانی بتواند به افسانه جردن باروز پایان دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها