|

بیژن طاهری: رقیب استقلال ناشناخته و قوی است!

Bijan Taheri shayanews

بیژن طاهری معتقد است اصلاً نباید تصور کرد اولین حریف استقلال در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کاملاً دست و پا بسته است.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و استقلال حالا می‌داند با چه چیدمانی مقابل حریفان قرار خواهد گرفت. اگرچه خیلی‌ها رویارویی با هوادار در هفته اول مسابقات را یک اتفاق خوب برای استقلال تلقی می‌کنند ولی بیژن طاهری معتقد است اصلاً نباید تصور کرد اولین حریف استقلال در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کاملاً دست و پا بسته خواهد بود و برای ناکامی وارد میدان می شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، بیژن طاهری در گفت‌وگویی تأکید دارد که بازی با تیم‌هایی از جنس هوادار دشواری‌های خاص خودش را دارد. اظهارات سرپرست استقلال درباره قرعه استقلال را در زیر بخوانید:

نباید هوادار را تیمی ضعیف تلقی کرد. تیمی که توانسته از آوردگاه لیگ آزادگان خود را به لیگ برتر برساند، قطعاً توانمند و فوق‌العاده قابل احترام است.

بیژن طاهری گفت: شاگردان رضا عنایتی اصلاً حریف ساده‌ای نیستند و اتفاقاً بازی با چنین تیم‌هایی دشواری‌های خاص خود را هم دارد چون در مقایسه با سایر رقبا به مراتب ناشناخته تر محسوب می‌شوند.

فراموش نکنیم که بازیکنان هوادار و سایر تیم‌های لیگ برتری هنگامی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند، با انگیزه بسیار بیشتری وارد میدان خواهند شد چون می‌دانند درخشش مقابل قطب‌های سنتی فوتبال ایران بازتاب به مراتب بیشتری خواهد داشت.

بیژن طاهری گفت: نکته دیگر هم این است که باید بپذیریم در لیگ برتر ایران بازی ساده وجود ندارد و همه تیم‌ها برای رسیدن به هدف خود با چنگ و دندان مبارزه می‌کنند. به‌ویژه اگر استقلال یا پرسپولیس حریف مقابلشان باشد. {دربی پایتخت در هفته هشتم} به اعتقاد من این مسابقه در زمان مناسبی برگزار می‌شود چون تا آن مقطع بازیکنان استقلال به هماهنگی کامل تاکتیکی رسیده‌اند. در واقع استقلال تا روز دربی از آب و گل در می‌آید.

بیژن طاهری گفت: ما قطعاً تلاش می‌کنیم از همان اولین هفته نتایج مطلوبی کسب کنیم ولی واقعیت این است که هر چقدر جلوتر برویم، هماهنگی میان بازیکنان افزایش پیدا می‌کند و این مسئله ضریب بازدهی آنها را بالاتر خواهد برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها