|

کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ شکست الهی در ثانیه‌های پایانی

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با کسب ۳ پیروزی متوالی در مسابقات جهانی مقابل حریفان، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، آزادکاران کشورمان در اوزان ۷۰  و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو گام به نیمه نهایی گذاشت.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست ۸ بر صفر جینتارو موتویاما، دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد نیکولای گراحمز از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد. در این وزن ۲۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه چهار بر صفر از سد الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر رادو لیفتر از مولداوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گلیج در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. گلیج در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می‌رود. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها