|

جدول رده بندی تیمی در جام جهانی کشتی آزاد نروژ

تیم ملی کشتی اگر دو برنز توسط عرفان الهی و مجتبی گلیج بدست بیاورد با ۱۷۱ امتیاز بالاتر از آمریکا و روسیه قهرمان جهان خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های چهار وزن نخست و دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان روز‌های ۱۰ تا ۱۲ مهرماه در شهر اسلو نروژ برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

در رقابت‌های دو وزن پایانی مجتی گلیج نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان به دیدار رده بندی راه یافته و عرفان الهی کشتی گیر وزن ۷۰ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد که ادامه این مسابقات فردا برگزار می‌شود.

در پایان مسابقات ۸ وزن تیم ایران با ۱۴۱ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های آمریکا و روسیه به ترتیب با ۱۴۰ و ۱۳۳ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم ملی در چه صورت قهرمان می شود؟

اگر سه شنبه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دو برنز توسط عرفان الهی و مجتبی گلیج بدست بیاورد با ۱۷۱ امتیاز بالاتر از آمریکا و روسیه قهرمان جهان خواهد شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    با سلام. از همین حالا، قهرمانی کشتی جهان ، توسط تیم ملی کشورمون رو به جامع ورزشی و مردم عزیز ایران ، تبریک میگم... با آرزوی موفقیت و پیروزی به همه ورزشکاران عزیز وگرامی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها