|

نقشه گل محمدی برای پرسپولیس – الهلال

یحیی گل محمدی

به نظرمی‌رسد گل محمدی جدی‌ترین مشکل تیمش را نداشتن بازی رسمی توصیف کرده، ولی همین مورد تبدیل به حربه‌ای برایش شده تا عربستانی را گمراه کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس ۲۴ مهرماه در عربستان به مصاف الهلال این کشور می‌رود تا دیدار حساسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. این بازی در حالی برگزار می‌شود که رقابت‌های لیگ برتر ایران برخلاف لیگ عربستان، هنوز شروع نشده و دردسر‌هایی برای پرسپولیس به همراه داشته است.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، این اواخر، جدی‌ترین مشکل تیمش را نداشتن بازی رسمی توصیف کرده، ولی به نظر می‌رسد همین مورد تبدیل به حربه‌ای برایش شده تا عربستانی را گمراه کند. یحیی گل محمدی حالا همان کاری را با الهلال می‌کند که استقلال تاجیکستان پیش از این برای پرسپولیس کرده بود: مخفی کاری!

پرسپولیسی‌ها تا پیش از بازی با الهلال سه بازی تدارکاتی در دستور کار گذاشته اند که ۲ تای اول برابر پیکان و شهرداری آستارا را برگزار کرده و جدی‌ترین آن‌ها مقابل سپاهان در پیش است. نکته مهم اینکه با اصرار یحیی گل محمدی در ۲ بازی اول خبری از ترکیب پرسپولیس به رسانه‌ها نرسیده و بازی پشت در‌های بسته برگزار شده است. طبیعی است که این فرمول برای بازی با سپاهان که عنوان شده روز ۱۶ مهر قرار است برگزار شود رعایت شود.

شاید الهلالی‌ها برای شناخت پرسپولیس نیاز به واکاوی چندانی نداشته باشند و به مرور بازی اخیر این تیم برابر استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی بپردازند، ولی مساله مهمی که رخ داده این است که یحیی در آن بازی با سیستمی متفاوت از آن چیزی که از پرسپولیس انتظار می‌رفت به میدان رفت. مشخص نیست آن هم جزئی از برنامه‌های گل محمدی بوده یا خیر، ولی هرچه که بود مشخصا تصویری از برنامه‌های پرسپولیس به ویژه در بخش هجومی ارائه نکرد.

در آن دیدار علاوه بر نیمکت نشینی عیسی آل کثیر، پرسپولیس با یک مهاجم به میدان رفت و از معدود دفعاتی بود که احسان پهلوان هم از ابتدا در ترکیب نداشت. موضوع دیگر استفاده از بازیکنان جدید است که مثل بسیاری از علاقمندان به فوتبال در ایران، قاعدتا الهلالی‌ها هم نمی‌توانند به طور ۱۰۰ درصد مطمئن شوند که کدام یک از آن‌ها قرار است در ترکیب قرار بگیرد.

با وجود آنکه می‌شود حدس زد به غیر از رضا اسدی دیگر خرید‌های جدید پرسپولیس همچنان شانسی برای بازی در ترکیب اصلی نداشته باشند، ولی علامت سوال بزرگ می‌تواند سیستم پرسپولیس برای بازی با الهلال باشد؛ اینکه یحیی با ۲ مهاجم شروع می‌کند و عیسی از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد یا بازیکنی دیگر، سوالی است که می‌تواند تمرکز الهلال را در کنار ابهام درباره وینگر‌های پرسپولیس، به هم بریزد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عقاب تیز بین ارسالی در

    حالا کیسه کشا ایمیل میزنن به عربا و ترکیب پرسپولیس و لو میدن به امید اینکه پرسپولیس ببازه ولی خب نمیدونن که مثل خودشون نیستیم و ابروی کشورمون واسمون مهمه هر جور شده میبریم وباعث سربلندی ایران عزیز میشیم به امید خدا پرسپولیس امسال قهرمان آسیا میشه و کیسه کشا جام واقعی و میبین چه شکلی هست

  • ایمان عشقپولیسی ارسالی در

    پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه
    به لطف یزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان میشه
    به امید خدا و غیرت تیم پر ستاره عشقپولیس ما امسال قهرنان اسیا میشیم چون دیگه خداییش حقمونه یه قهرمانی درست و حسابی و واقعی داشته باشیم نه مثل تیم کیسه دو قهرمانی بی ارزش و فیک

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها