|

رویارویی قریب الوقوع کامران قاسمپور با تانک روس‌ها

کامران قاسمپور قهرمان جدید وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی جهان مجبور است به زودی پنجه در پنجه عبدالرشید سعد الله یف بیندازد و با تانک روس‌ها روبرو شود…

لینک کوتاه کپی شد

لطفا تعجب نکنید! ما هم می دانیم عبدالرشید سعدالله یف اعجوبه کشتی جهان یک کشتی گیر ۹۷ کیلویی است و شیر پسر جویباری ما در وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی می گیرد اما...

از آنجایی که ۹۲ کیلوگرم جزء اوزان المپیکی نیست و با توجه به اینکه حسن یزدانی حداقل تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت بنابراین امکان بازگشت کامران قاسمپور به وزن قبلی امکان پذیر نخواهد بود.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ در ۹۲ کیلوگرم مجبور است به زودی (شاید هم یک سال قبل از المپیک پاریس) وزن خود را تغییر داده و به ۹۷ کیلوگرم کوچ کند.

کامران قاسمپور هم مثل هر کشتی گیر دیگری رؤیای حضور در المپیک و کسب مدال را در سر می پروراند اما برای رسیدن به این آرزو چاره دیگری ندارد مگر آن که به یک وزن بالاتر برود و با تانک روس ها (سعدالله یف) پنجه در پنجه بیندازد.

این درحالیست که در همین رقابت های نروژ هم قاسمپور از سایر کشتی گیران ۹۲ کیلوگرم سبک تر بود و حالا باید با یک برنامه مناسب به موقع وزن خودش را بالا برده و خودش را آماده المپیک ۲۰۲۴ پاریس کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها