|

(ویدیو) شانس قهرمانی ایران از دست رفت

عرفان الهی-مجتبی گلیج

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با شکست در مرحله شانس مجدد مسابقات جهانی مقابل حریف ارمنستانی، از حضور در دیدار رده‌بندی بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که در شهر اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، آزادکاران کشورمان در اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند که عرفان الهی در ۷۰ کیلو با شکست در مرحله شانس مجدد از حضور در دیدار رده‌بندی بازماند.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از میزان، با این شکست شانس قهرمانی تیم کشورمان نیز که منوط به کسب مدال برنز توسط الهی و گلیج بود نیز از دست رفت. مجتبی گلیج امشب در دیدار رده‌بندی وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز روی‌ تشک خواهد رفت. آزادکاران کشورمان تاکنون موفق به کسب ۳ مدال‌ طلا توسط حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع و ۳ نقره توسط علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی شده‌ است.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست ۸ بر صفر جینتارو موتویاما، دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد نیکولای گراحمز از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد که باتوجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده‌ها را بدست آورد. الهی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب حریف ارمنستانی شد و شانس حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز را از دست داد. در این وزن ۲۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه چهار بر صفر از سد الیزبار اودیکادزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر رادو لیفتر از مولداوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گلیج در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد و گام به نیمه‌نهایی گذاشت، اما در این مرحله در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

وی امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت‌. در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها