|

آخرین وضعیت خرید جدید فرهاد مجیدی برای استقلال

فرهاد مجیدی

آنطور که مشخص شده ابوالفضل جلالی، خرید جدید استقلال چند هفته ابتدایی لیگ برتر را هم از دست خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل جلالی اولین خرید فرهاد مجیدی برای استقلال فصل جدید بود. این مدافع چپ پا که یکی دو فصلی بود در فهرست خرید استقلال قرار گرفته بود بالاخره ابتدای بازه زمانی نقل و انتقالات توانست رضایت سایپا را بگیرد و راهی استقلال شود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فرارو، سایپا که به دسته پایین‌تر سقوط کرده بود مبلغ قابل توجهی از استقلال طلب کرد و از آنجا که مجیدی هر دو مدافع چپ تیمش یعنی محمد نادری و هروویه میلیچ را از دست داده بود، اصرار داشت هر طور شده این بازیکن خریداری شود. جلالی خودش هم علاقه زیادی در فصول گذشته به استقلال نشان داده بود.

نهایتا، اما این انتقال انجام شد و دو طرف به همدیگر رسیدند. اتفاق غافلگیر کننده، اما این بود که بعد از یکی دو بار حضور جلالی در تمرینات استقلال، تعداد غیبت‌های او زیاد شد. آن زمان خبری به رسانه‌ها درز کرد که جلالی، خرید جدید استقلال، مصدوم از آب درآمده و تا سه ماه غائب خواهد بود.

اندکی بعد و قریب به یک ماه پیش، مسئولان استقلال بالاخره مصدومیت او را تایید کردند و از این گفتند که باید مدافع جدیدشان تحت عمل جراحی قرار بگیرد. البته پزشکان استقلال از این گفتند که جلالی زودتر به میادین برمی گردد. در این حین، خبر رسید که استقلالی‌ها ممکن است قرارداد این بازیکن را فسخ کنند و او را به سایپا پس دهند. نهایتا عنوان شد که فرهاد مجیدی گفته این بازیکن را می‌خواهد و به مدیریت باشگاه اعلام کرده جلالی نهایتا یک ماه دیگر برمی گردد.

بعد از انصراف استقلال از پس فرستادن جلالی، این بازیکن در روز‌های اخیر با لباس شخصی سری به تمرینات زده و شرایط مصدومیتش را توضیح داده است. آنطور که مشخص شده جلالی که بیش از یک ماه و اندی از مصدومیتش می‌گذرد هنوز شرایط بازی را به دست نیاورده و دیدار هفته اول استقلال برابر هوادار را قطعا از دست خواهد داد.

او حتی اگر بعد از این تاریخ هم تمریناتش را از سر بگیرد بعید است که بازی هفته دوم و یا سوم استقلال هم برسد. نهایتا، اما به نظر می‌رسد همان شایعه نخست درباره زمان بازگشتش محقق شود و بعد از سه ماه از اعلام مصدومیتش یعنی قریب به یک ماه و نیم دیگر، به شرایط ایده آل برای بازی کردن برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها