|

درخواست جنجالی فوق ستاره الهلال؛ جدایی قبل از پرسپولیس؟

ماتیوس پریرا

ماتیوس پریرا بازیساز بزرگ الهلال، از حضور در کشور عربستان پشیمان است. تصمیم تازه‌ای که می‌تواند باعث جدایی او از الهلال شود.

لینک کوتاه کپی شد

 الهلال در آخرین بازی خود پیش از تقابل حساس با پرسپولیس، در لیگ عربستان مقابل الحزم متوقف شد. حاشیه‌های این بازی اما، بیشتر از نتیجه آن برای الهلال دردسرساز شده‌اند. الهلال در این مسابقه، بدون ماتیوس پریرا ستاره برزیلی خود به میدان رفت. پریرا در سه بازی آخر الهلال با استقلال، الاتفاق و الشباب، ۴ پاس گل داد و نمایش فوق العاده‌ای داشت. ابتدا به نظر می‌رسید مشکل پریرا برای بازی مقابل الحزم، مصدومیت بوده، اما اخبار بعدی، نشان داده‌اند او شرایط بازی داشته، ولی نمی‌خواسته برای الهلال به زمین برود.

به گزارش«شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰ و سعودی اسپورت، پریرا که ابتدای فصل با انتقالی ۱۸ میلیون یورویی و دستمزد ۵ میلیون یورویی به الهلال پیوست، از تصمیمش پشیمان شده است. او فصل پیش در لیگ برتر انگلیس، عملکرد خوبی داشت، اما حقوق بالای قهرمان عربستان، باعث شد مسیرش را به سمت آسیا تغییر دهد. تفاوت سطح لیگ عربستان با لیگ‌های معتبر اروپایی و در کنار آن، مشکلات خانوادگی باعث شده پریرا به تصمیم به ترک الهلال بگیرد. شریک زندگی پریرا، با زندگی در عربستان راحت نیست و نمی‌خواهد در این کشور مستقر شود. دوری از خانواده هم، باعث مشکلات روحی این بازیکن شده است.

پریرا درخواست رسمی برای فسخ قرارداد با الهلال را به باشگاه داده تا دو طرف بتوانند به صورت توافقی، از هم جدا شوند. اتفاقی که در آستان بازی حساس با پرسپولیس و شرایط پیچیده الهلال در لیگ عربستان، می‌تواند شکستی بزرگ برای این باشگاه باشد. پرسپولیس و الهلال، ۲۴ مهر و پس از پایان مسابقات ملی با هم بازی می‌کنند و تا آن روز، احتمالا شرایط پریرا هم مشخص شده است. الهلال به عنوان جانشین پریرا در ترکیب تیمش، لوسیانو ویتو آرژانتینی را در اختیار دارد. بازیکنی که بخاطر محدودیت بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان، مقابل استقلال نتوانست در لیست الهلال قرار بگیرد، اما در صورت جدایی پریرا، احتمالا یکی از بازیکنان این تیم در بازی با پرسپولیس خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها